تغییرات لحظه‌ای ثبت سفارش موبایل

تغییرات لحظه‌ای ثبت سفارش موبایل

تغییرات لحظه‌ای ثبت سفارش موبایل؛ باتوجه به آخرین فهرست تعرفه‌های مجاز برای ثبت سفارش به‌نظر می‌رسد که کد تعرفه تلفن همراه از فهرست ثبت سفارش مجاز بازرگانی حذف و در بخش تعرفه واحدهای تولیدی قرار گرفته است.

به گزارش ، براساس اطلاعیه جدید سامانه جامع تجارت، این احتمال وجود دارد که امکان ثبت سفارش تلفن‌های همراه با محدودیت‌هایی روبه‌رو شده باشد. درحقیقت به این دلیل که کد تعرفه جزو موارد مجاز بازرگانی شناخته نشده است و طبق جدول فهرست مجاز ثبت سفارش واردات موبایل کامل از طریق واحدهای تولیدی انجام می‌شود.

باتوجه به جدول زیر وزارت صمت باید درخصوص جزئیات تغییر کانال ثبت سفارش از شرکتهای بازرگانی به مجموعه‌های تولیدی شفاف‌سازی کند.

هرچند پیگیری از منابع آگاه نشان می‌دهد که احتمال اصلاح این فهرست در هفته آتی وجود دارد، پیش‌تر نیز سابقه اصلاح پیاپی فهرست کالاهای بازرگانی مجاز به ثبت سفارش حاشیه‌برانگیز شده بود.

بنابر اعلام تسنیم، پیگیری‌ها نشان می‌دهد که تاکنون هیچ ثبت سفارشی در حوزه تلفن همراه در سال 1403 به مرحله تخصیص ارز نرسیده است.

لازم به ذکر است تلفن همراه هوشمند با کد تعرفه 85171390 در قسمت تعرفه‌های مجاز ثبت سفارش واحدهای تولیدی دیده می‌شود در حالی که تا پیش از این کد تعرفه آن در بخش بازرگانی وجود داشت.

در قسمت تولیدی 4655 کد تعرفه و در قسمت بازرگانی 3754 کد تعرفه مجاز برای ثبت سفارش اعلام شده‌اند.

فهرست تعرفه‌های مجاز برای ثبت سفارش واحدهای تولیدی و بازرگانی در اینجا قابل مشاهده است.


 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...