تزریق هزار میلیاردی صندوق به بورس

تزریق هزار میلیاردی صندوق به بورس

تزریق هزار میلیاردی صندوق به بورس؛ صندوق توسعه ملی با تزریق یکهزار میلیارد دیگر به صندوق تثبیت بازار سرمایه، درمجموع بالغ‌بر ۵۰۰۰ میلیارد تومان به این بازار کمک کرد. 

به گزارش صنعت‌صنف، مدیر روابط عمومی و حوزه ریاست صندوق توسعه ملی در این‌باره گفت: صندوق توسعه ملی در راستای اجرای قرارداد منعقده با صندوق تثبیت بازار سرمایه مبنی بر واریز ماهانه مبلغ ۶۵۰ میلیارد تومان، در مرحله جدید ۱۰۰۰ میلیارد تومان دیگر واریز انجام داده است.

علیرضا کنگرلو با اشاره به مجموع حدود ۱۲ هزار میلیارد تومانی تعهد صندوق توسعه ملی برای تزریق به بازار سرمایه به ایسنا گفت که با ۱۰۰۰ میلیارد تومانی که هفتم تیرماه پرداخت شده است در مجموع تاکنون ۵۰۰۰ میلیارد تومان به حساب صندوق تثبیت بازار واریز شده و این روند تا تکمیل تعهدات ادامه خواهد داشت.

کنگرلو به این هم اشاره کرد که از این ۱۲ هزار میلیارد تومان باید ۵۰۰۰ میلیارد تومان از محل طلب صندوق توسعه ملی از سازمان امور مالیاتی پرداخت شود که تاکنون ۲۰۰۰ میلیارد از پرداخت‌های صورت گرفته به صندوق تثبیت بازار، از محل این طلب بوده و هر زمان که ۳۰۰۰ میلیارد دیگر را سازمان امور مالیاتی به صندوق برگرداند، به حساب صندوق تثبیت بازار واریز خواهد شد.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...