آمادگی ایران زمین برای عرضه فناوری نئوبانک
آمادگی ایران زمین برای عرضه فناوری نئوبانک؛ معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین از آمادگی این بانک برای عرضه فناوری راهاندازی نئوبانک به دیگر بانکها خبر داد.
به گزارش صنعتصنف، فرهاد اینالوئی در مراسم بازدید از ساختمان هلدینگ فناوری اطلاعات بانک ایران زمین (جامپ) که با حضور مدیر امور شعب استانها، مدیر امور روابط عمومی، مدیران شعب مناطق و مدیران عامل شرکتهای زیرمجموعه این بانک برگزار شد به ارائه گزارشی از تغییرات ایجاد شده در پنج سال گذشته در حوزه بانکداری ایران زمین پرداخت.
اینالوئی در اینباره اظهار داشت: ما در سال 96 شعار بانک ایران زمین را به بانک دیجیتال تغییر دادیم. بانکداری دیجیتال یعنی ارائه سرویس به کسبوکارهای دیجیتال در سوپر اپلیکیشنهای مختلف که اکنون فعال هستند و مدل بانکداری باید بهگونهای باشد که بتوانند به آنها سرویس دهند.
وی میزان تراکنشهای غیرحضوری مشتریان این بانک را 97 درصد بیان کرد و گفت: بیشتر تراکنشهای مشتریان بانک به صورت الکترونیک و خارج از شعبه از طریق همراهبانک، اینترنتبانک، خودپردازها و دستگاههای POS انجام میشود.
بنابر اعلام روابط عمومی، اینالوئی در معرفی شرکتهای هلدینگ جامپ تصریح کرد: همکاران ما در شرکت سابین تجارت آریا در حوزه پرداخت دیجیتال، مرکز نوآوری ایران زمین در بخش مرکز نوآوری و زیرساختهای فنی بانکداری دیجیتال، شرکت آرمان وفاداری آریا در حوزه نئوبانکها و باشگاه مشتریان بهعنوان پیشانی بانکداری دیجیتال و شرکت پدیسار انفورماتیک در بخش پشتیبانی سختافزاری و مجری مرکز تماس بانک ایران زمین، چهار شرکتی هستند که بانک را در چرخه بانکداری دیجیتال پشتیبانی میکنند.
وی خاطرنشان کرد: امروز اگر مجموعهای بخواهد یک بانک بدون شعبه داشته باشد (نئوبانک)، بانک ایران زمین این پتانسیل و بستر را دارد که زیرساخت لازم برای این کار را در اختیار آن قرار بدهد.
در ادامه این جلسه محمد حسینی کناروئی، مدیر امور شعب استانهای بانک ایران زمین ایجاد ارتباط شفاف بین هلدینگ بانک و مجموعه حوزه اجرا را اتفاقی خاص برشمرد و گفت: باتوجه به تغییرات بنیادی که در بانکداری دیجیتال صورت گرفته است، این دیدار نقطهعطفی برای ایجاد ارتباطات قویتر و درنهایت بهرهوری مناسب و موفقیت چندبرابر برای دو طرف خواهد بود.
ثبت دیدگاه