برگزاری بوتکمپ تخصصی بلاکچین با حمایت همراه اول

برگزاری بوتکمپ تخصصی بلاکچین با حمایت همراه اول

برگزاری بوتکمپ تخصصی بلاکچین با حمایت همراه اول؛ با حمایت مرکز تحقیق ‌و توسعه همراه اول و توسط شتاب‌دهنده تخصصی اکتا، «بوتکمپ تخصصی بلاکچین» برگزار می‌‎شود.

به گزارش ، شتاب‌دهنده تخصصی «اکتا» با حمایت مرکز تحقیق و توسعه همراه اول در تلاش است تا با برگزاری بوتکمپ تخصصی بلاکچین، شرکت‌کنندگان را با اصول توسعه کسب‌وکار بر بستر بلاکچین، مفاهیم بلاکچین، NFT، متاورس، قراردهای هوشمند، اقتصاد غیرمتمرکز و توکنایز کردن دارایی‌ها و شبکه‌سازی با مدیران و نقش‌آفرینان اکوسیستم نوآوری و فینتک کشور آشنا سازد. 

این بوتکمپ و کارگاه‌های آموزشی آن به مدت سه روز و به‌صورت حضوری در روزهای ۵، ۶ و ۷ مردادماه امسال در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران و زیرنظر مدیران و اساتید حوزه بلاکچین ازجمله سهیل نیکزاد، حجت عباسی، محمدابراهیم احمدی، نوید مددی، حمید طهماسبی و امیر بیات برگزار می‌شود. 

بنابر اعلام اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، این بوتکمپ با هدف رفع نیازهای همراه اول در حوزه بلاکچین برگزار و در آن به موضوعاتی مانند «مبانی بلاکچین»، «قراردادهای هوشمند»، «معماری غیرمتمرکز»، «توسعه محصول بلاکچینی»، «متاورس» و «اقتصاد غیرمتمرکز» پرداخته می‌شود. 

گفتنی است در پایان بوتکمپ، دانش‌آموختگان علاقمند به تشکیل تیم و کار استارت‌اپی به طور رایگان وارد دوره سه روزه استارت‌اپ ویکند به ارزش 500 هزارتومان خواهند شد تا با کمک منتورهای دوره، استارت‌اپ خود را حول ایده‌های کارآفرینان آغاز کنند.

علاقه‌مندان به شرکت در این بوتکمپ می‌توانند حداکثر تا پایان روز سه‌شنبه ۴ مرداد ۱۴۰۱ در وبسایت ایوند به نشانی https://evnd.co/cyHjk ثبت‌نام خود را انجام دهند.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...