تأکید بر حضور پرشور در انتخابات اتحادیه صوت و تصویر و موبایل

تأکید بر حضور پرشور در انتخابات اتحادیه صوت و تصویر و موبایل

تأکید بر حضور پرشور در انتخابات اتحادیه صوت و تصویر و موبایل؛ کاندیداهای انتخابات اتحادیه صنف فروشندگان دستگاه‌های صوتی، تصویری، موبایل و لوازم جانبی بر حضور پرشور اعضاء در این دوره از انتخابات تأکید کردند.

به گزارش پایگاه خبری صنعت‌صنف، مراسم معرفی اعضای گروه پیشتازان نوین – کاندیداهای انتخابات هیأت رییسه اتحادیه صوتی، تصویری و موبایل – امروز شنبه 8 مرداد از ساعت 11 تا 13 با حضور اعضای اتحادیه از رسته‌های مختلف این صنف و رییس اتحادیه در سالن بازار چارسو برگزار شد.

در این مراسم که پیشکسوتان و بزرگان اتحادیه نیز حضور داشتند، هر یک از کاندیداها با حضور در جایگاه ضمن معرفی و بیان سابقه صنفی و رسته فعالیت خود، هدف از حضور خویش در این دوره از انتخابات اتحادیه را تشریح کردند.

محمد تواضعی، محمدحسین میری، سعید اشتیاقی و محسن خدایی به‌عنوان کاندیدای هیأت مدیره و سیدحمید نثاری به‌عنوان کاندیدای بازرس هیأت مدیره این دوره از انتخابات اتحادیه صنف فروشندگان دستگاه‌های صوتی و تصویری، تلفن همراه و لوازم جانبی با تأکید بر احترام به پیشکسوتان و بزرگان صنف، از همه اعضای خواستند تا در روز سه‌شنبه 11 مردادماه 1401 با حضور حداکثری خویش، انتخابات باشکوهی را برای صنف رقم بزنند.

سپس کمال مهدی‌زاده، عضو اتحادیه و پیشکسوت رسته صوت و تصویر و علی شربیانی، عضو اتحادیه و پیشکسوت رسته آلات موسیقی در این مراسم از همه اعضاء برای حضور در انتخابات اتحادیه دعوت کردند.

کمال

کمال مهدی‌زاده، پیشکسوت رسته صوت و تصویر

ایشان با بیان اینکه باید اتحادیه را قوی کنیم، ضمن حمایت خویش از 5 کاندیدای گروه پیشتازان نوین، اظهار داشتند: ما به کاندیداها اعتقاد داریم. اکنون اتحادیه با چالش‌های فراوانی روبه‌رو است و همه عزیزان حتما در انتخابات 11 مرداد شرکت کنند تا همچون همیشه، اتحادیه‌ای مقتدر و توانمند داشته باشیم.

شربیانی

علی شربیانی، پیشکسوت رسته آلات موسیقی

در ادامه رییس اتحادیه صنف فروشندگان دستگاه‌های صوتی و تصویری، تلفن همراه و لوازم جانبی با تصریح اینکه این صنف، صنف برتر و تخصصی است، از همه اعضای اتحادیه درخواست کرد تا با حضور خود در 11 مردادماه، انتخابات باشکوهی را برای صنف برگزار کنند.

ابراهیم درستی با اشاره به کاندیداهای این دوره از انتخابات، خاطرنشان کرد: اعضای اتحادیه با حضور در انتخابات، شاخص‌ترین و خوب‌ترین‌ها را انتخاب کنند تا هیأت مدیره‌ای مقتدر بر سرکار بیاید.

درستی

درستی ضمن حمایت از کاندیداها، تصریح کرد که ایشان برای من قابل احترام هستند و تلفیق مدرک، تجربه و تخصص در جمع این کاندیداها برای آینده اتحادیه مغتنم است.

همچنین در این مراسم فرصتی در اختیار حضار قرار گرفت تا پرسش‌ها و دغدغه‌های خود را با کاندیداها در میان بگذارند. 

رستمی و اسکندری دو تن از اعضای اتحادیه که در این جلسه شرکت داشتند با حضور در جایگاه و همچنین چند تن دیگر از میهمانان جلسه به بیان برخی مشکلات صنفی پرداخته و از کاندیداهای این دوره از انتخابات خواستند تا ضمن توجه به این موارد، در آینده برای رفع آنها بکوشند. 

ازجمله مسائلی که ایشان مطرح کردند، تسهیل‌سازی ورود و ترخیص کالا، فشارهای مالیاتی، گشت‌های تعزیزات، افزایش سرسام‌آور اجاره‌بهای واحدهای تجاری، برگزاری سالانه یک همایش صنفی، گسترش فعالیت غیرقانونی فروشگاه‌های آنلاین کالاهای دست دوم، دخالت آموزشگاه‌ها در فروش آلات موسیقی و ... بود. 

به گزارش ، پیشکسوتان و اعضای اتحادیه حاضر در جلسه با تأکید دوباره بر حمایت خویش از کاندیداهای گروه پیشتازان نوین، از دیگر همکاران و هم‌صنفی‌های خود خواستند تا با حضور حداکثری در انتخابات 11 مرداد اتحادیه در مسجد امین‌السلطان، آینده مؤثر و مفیدی را برای اتحادیه و صنف خویش ترسیم کند.

در پایان مراسم، گروه پیشتاران نوین با قدردانی از حضور و حمایت همه اعضای اتحادیه صنف فروشندگان صوتی، تصویری و موبایل بار دیگر بر حفظ اقتدار و ماندگاری صنف، حفظ حرمت و تکریم بزرگان و پیشکسوتان صنف، بهره‌گیری از تجربیات و توانمندی‌های این عزیزان و اعضای سابق هیأت رییسه دوره‌های مختلف، بهره‌گیری از فناوری‌های نوین و ارتقای بیش از پیش جایگاه اتحادیه در میان دیگر اتحادیه‌ها و نوآور ساختن آن، پیگیری دغدغه‌های صنفی، ارائه آموزش‌های مؤثر و ضروری برای حفظ حقوق اعضای اتحادیه و استفاده از همه ظرفیت‌های قانون نظام صنفی در جهت منافع اتحادیه تاکید کردند.


 


 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...