هیأت مدیره صنف صوت و تصویر انتخاب شدند

هیأت مدیره صنف صوت و تصویر انتخاب شدند

هیأت مدیره صنف صوت و تصویر انتخاب شدند؛ انتخابات هیأت مدیره اتحادیه صنف فروشندگان دستگاه‌های صوتی و تصویری، آلات موسیقی، تلفن همراه و لوازم جانبی تهران روز سه‌شنبه 11 مرداد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری صنعت‌صنف، در اجرای بند 10 آیین‌نامه اجرایی تبصره سه ماده 22 قانون نظام صنفی، انتخابات هیأت مدیره اتحادیه صنف فروشندگان دستگاه‌های صوتی و تصویری، آلات موسیقی، تلفن همراه و لوازم جانبی تهران در تاریخ 11 مردادماه 1401 در مسجد امین‌السطان برگزار و کاندیداهای منتخب و میزان آرای آنها از سوی مرجع برگزارکننده انتخابات اعلام شد.

براساس این گزارش از مجموع 1063 آرای مأخوذه در روز انتخابات، محمدرضا رمضان با 548 رأی، سعید اشتیاقی با 537 رای، فرهاد افتخاری با 479 رأی، محمد تواضعی با 469 رأی، محمد یونسی با 468 رأی، سیداحسان‌اله نجفی‌نژاد با 449 رأی و عبدالحسین حسیبی با 421 رأی به‌عنوان اعضای هیأت مدیره اتحادیه انتخاب شدند.

همچنین سیدحمید نثاری اشگ‌زری با 463 رأی به عنوان بازرس اصلی هیأت مدیره انتخاب شد.
علاوه‌بر این صمد ملکی و محسن خدائی به ترتیب با 376 و 370 رأی به‌عنوان عضو علی‌البدل اول و دوم و آنا مشعشعی فکور با 298 به‌عنوان عضو علی‌البدل انتخاب شدند.

به گزارش ، شنیده‌ها حاکی از آن است که اگرچه محمدرضا رمضان با کسب بیشترین رأی از سوی اعضاء، در مقام ریاست اتحادیه قرار دارد اما ایشان تمایل دارد تا ریاست را به نایب رییس اول واگذار کند؛ تصمیمی که از سوی بزرگان و پیشکسوتان اتحادیه نیز مورد قبول واقع شده و همگان بر این موضوع اذعان و باور دارند که چنین تصمیمی در ارتقای سطح و جایگاه اتحادیه و آینده صنف فروشندگان دستگاه‌های صوتی و تصویری، آلات موسیقی، تلفن همراه و لوازم جانبی تهران تأثیر مثبت و مؤثری خواهد داشت. 

گفتنی است از چندین ماه گذشته موضوعات حاشیه‌ای مختلفی ازجمله ادغام، الحاق و انحلال به یکی از چالش‌های اتحادیه صنف فروشندگان دستگاه‌های صوتی و تصویری، آلات موسیقی، تلفن همراه و لوازم جانبی تهران به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین اتحادیه‌های صنفی تهران با عمری نزدیک به 60 سال تبدیل شده که انتظار می‌رود هیأت مدیره جدید این اتحادیه با دوراندیشی و بهره‌گیری از توان صنفی، تجربی و ارتباطات خویش و همفکری با پیشکسوتان و بزرگان اتحادیه، هرچه زودتر به حل این چالش‌ها اقدام کنند.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...