برگزاری انتخابات اجلاس اتاق اصناف ایران در آبان‌ماه

برگزاری انتخابات اجلاس اتاق اصناف ایران در آبان‌ماه

برگزاری انتخابات اجلاس اتاق اصناف ایران در آبان‌ماه؛ دبير هيأت عالی نظارت بر سازمان‌های صنفی کشور با موفقیت‌آمیز خواندن انتخابات اتاق‌های اصناف کشور از برگزاری انتخابات اجلاس اتاق اصناف ایران در آبان‌ماه امسال خبر داد.

به گزارش ، غلامعلی مهدوی در این‌باره اظهار داشت که انتخابات اتاق‌های اصناف کشور بدون هرگونه تاخيری در ۲۸ شهريورماه امسال و با مشارکت ۹۴ درصدی اعضاء برگزار شد.

مهدوی با بيان اينکه به‌دليل شيوع بيماری کرونا برگزاری انتخابات اتحادیه‌های صنفی به تعويق افتاده بود، گفت: از ابتدای امسال تا پايان شهريور به‌تدريج ۱۴۱۵ انتخابات اصناف برگزار و اعضای آن معرفی شدند.

به‌گفته او پس از برگزاری انتخابات اتحاديه‌های صنفی، در تاريخ ۲۸ شهريور و هم‌زمان و به‌صورت هماهنگ و بدون هرگونه تاخيری انتخابات اتاق‌های اصناف کشور نیز در ۲۲۲ شهرستان کشور برگزار شد که در اين انتخابات ۹۴ درصد اعضاء مشارکت داشتند.

وی اضافه کرد که در دو سال گذشته ۸۳ شهرستان، انتخابات اتاق‌های اصناف را برگزار کرده بودند که پس از پايان دوره چهارساله، انتخابات آنها نيز برگزار خواهد شد.

بنابر اعلام اتاق اصناف تهران، دبير هيأت عالی نظارت بر سازمان‌های صنفی کشور با تاکيد بر اينکه پيگيری‌های وزیر صمت به‌عنوان ريیس هيأت عالي نظارت بر سازمان‌هاي صنفي کشور باعث شد انتخابات در زمان مقرر و بدون تاخير برگزار شود افزود: قرار است ماه آينده نيز انتخابات اعضای اجلاس اتاق اصناف ايران برگزار شود که در همين راستا اعضا موظف شده‌اند نماينده خود را معرفی کنند تا در آن انتخابات از مجموع اعضای اتاق‌های صنفی سراسر کشور، حدود ۱۵۰ نفر به‌عنوان اعضای اجلاس اتاق اصناف ايران معرفی شوند.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...