تشکیل پرونده تخلف برای 3394 بازرسی صنفی

تشکیل پرونده تخلف برای 3394 بازرسی صنفی

تشکیل پرونده تخلف برای 3394 بازرسی صنفی؛ عضو هیأت رئيسه و معاون هماهنگی بازرسی و نظارت اتاق اصناف تهران از تشکیل پرونده برای سه هزار و ۳۹۴ مورد بازرسی از واحدهای صنفی شهر تهران در شهریورماه امسال خبر داد.

به گزارش ، حسین درودیان با ارايه گزارشی از عملکرد بازرسی اتاق اصناف تهران در شهريورماه ۱۴۰۱ گفت: در اين ماه از صنوف شهر تهران بالغ‌بر ۱۲ هزار و ۵۳۷ بازرسی به عمل آمد که از اين تعداد، سه هزار و ۳۹۴ مورد منجر به تشکيل پرونده شد و برای ۴۳۶ واحد صنفی فاقد پروانه کسب، ابلاغيه ماده ۲۷ قانون نظام صنفی صادر و به اتحاديه مربوطه معرفی شدند.

دروديان با اشاره به نتايج شکايات مردمی نيز گفت: تعداد کل شکايات تلفنی ۲۱۶۶ مورد بوده که از طريق سامانه تلفن ۱۲۴ در قالب ستاد خبری دريافت شد. از اين تعداد، ۸۹۹ مورد متخلف و ۱۲۶۷ مورد غيرمتخلف بوده‌اند.

بنابر اعلام اتاق اصناف تهران، وی درباره آمار گشت‌های مشترک نيز بيان داشت: تعداد ۶۹ مورد گشت مشترک با سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف به عمل آمده است که از بين ۸۲۰ مورد بازرسی انجام شده درمجموع ۱۸۶ پرونده تنظيم شده است.

معاون هماهنگی بازرسی و نظارت اتاق اصناف تهران با اشاره به اجرای گشت‌های بازرسی هم‌زمان با شروع فصل مدارس گفت: باتوجه به شروع فصل مدارس و بازگشايی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی، درراستای رفاه حال مردم، مديريت و نظارت بيشتر در بازار خريد و فروش نوشت‌افزار، گشت‌های بازرسی ويژه‌ای ايجاد شد.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...