سرخابی‌ها شنبه قیمتگذاری می‌شوند

سرخابی‌ها شنبه قیمتگذاری می‌شوند

براساس تصمیمات گرفته شده، قرار بر این است تا هیات واگذاری روز شنبه تشکیل جلسه دهد و قیمت سهام سرخابی‌ها در آنجا تصویب و درنهایت اعلام شود.

به گزارش صنعت‌صنف به نقل از ایرنا، حسین قربان‌زاده درباره آخرین جزییات تعیین قیمت سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس فت: جلسات درون سازمانی برگزار شده است اما قیمت نهایی باید در هیات واگذاری تصویب شود.

گفتنی است در روزهای گذشته، رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرده بود: تا پایان بهمن ماه درج نماد دو باشگاه استقلال و پرسپولیس انجام می‌شود و در همان زمان یا هفته نخست اسفندماه سهام آنها در اختیار سهامداران قرار می‌گیرد.

به گفته رئیس سازمان خصوصی‌سازی، واگذاری سهام سرخابی‌ها با برخی از موانع، مشکلات مالی و مالیاتی روبه‌رو است که وزیر اقتصاد دستور رفع آنها را ابلاغ کرد.

قربان‌زاده اعلام کرد:‌ باتوجه به پیگیری‌های صورت گرفته، اکنون به جز فدراسیون فوتبال که تاکنون در این موضوع مهم و حساس با ما هماهنگ نشده است، باقی مجموعه و دستگاه‌ها همکاری لازم را در این زمینه با سازمان خصوصی‌سازی داشته‌اند.

قرار است تا انتهای بهمن نماد این دو باشگاه در بازار پایه فرابورس درج شود و مردم در قالب مشارکت در افزایش سرمایه سهام این باشگاه‌ها، مالک ۱۰ درصد سهام این  باشگاه‌ها باشند و به تدریج در شش ماه آینده بلوک‌های مدیریتی آنها نیز واگذار شود.

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...