خودروهای ناقص ایران خودرو تمام شد

خودروهای ناقص ایران خودرو تمام شد

خودروهای ناقص ایران خودرو تمام شد؛ با پایان گرفتن خودروهای ناقص سایت تبریز، گروه صنعتی ایران‌خودرو با مسأله خودرو ناقص برای همیشه خداحافظی کرد.

به گزارش صنعت‌صنف، با همت مجموعه کارکنان گروه صنعتی ایران‌خودرو و زنجیره تامین در روز دهم مهرماه 1401 نقطه پایانی بر خودروهای ناقص گذاشته شد و به این ترتیب دیگر خودرو ناقصی در هیچ‌ یک از سایت‌های تولیدی این خودروساز در سطح کشور وجود ندارد.

تعداد خودروهای ناقص گروه صنعتی ایران‌خودرو در بهمن 1400 بیش از ۸۰ هزار دستگاه بود که با رویکردهای نوین در این خودروساز، از ابتدای خردادماه 1401 با عبور مستقیم از خط به دست مشتریان، تولید خودرو ناقص متوقف و در دهم مهرماه نیز خودروهای ناقص انبار شده در پارکینگ‌ها به صفر رسید.

خودروساز بزرگ کشور با این اقدام، دستیابی به اهداف توسعه و کیفیت محصولات را با جدیت بیشتری دنبال خواهد کرد تا رضایت مشتریان از مصرف خودروهای داخلی را جلب کند.

بنابر اعلام ایکوپرس، یکی از دلایل اصلی زمان‌بر بودن تکمیل و تجاری‌سازی خودروهای ناقص نیز اهمیت بالای حفظ شرایط کیفی خودرو و حساسیت بالای ایران‌خودرو در تحویل خودرو باکیفیت و بدون ایراد به مشتریان بوده که در این فرآیند نظارت‌های کیفی دقیق و بالایی انجام شده است.

در حال حاضر تولید در گروه صنعتی ایران‌خودرو در شرایط مطلوبی قرار داشته، به‌گونه‌ای که شمارگان تولید از ابتدای امسال تا نهم مهرماه نسبت به مدت مشابه پارسال، رشد ۵۰ درصدی را تجربه کرده و با تولید حدود ۳۰۴ هزار دستگاه خودرو سواری و تجاری سنگین و نیمه‌سنگین به فرمان رییس جمهوری جامه عمل پوشانده است. در همین بازه زمانی رشد ۴۷ درصدی صدور سند خودرو و ۳۵ درصدی تحویل به مشتریان نیز رقم خورده است.


 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...