پرتیراژها همچنان گران می‌فروشند

پرتیراژها همچنان گران می‌فروشند

پرتیراژها همچنان گران می‌فروشند؛ بررسی بازار خودرو در آغاز هفته جاری نشان می‌دهد که قیمت خودروهای پرتیراژ داخلی از 2 تا ۲۲ میلیون تومان افزایش پیدا کرده‌ است.

به گزارش ، بررسی سیر قیمت انواع خودروهای پرتیراژ در یک ماهه اخیر (پایان مهرماه نسبت به ابتدای آن) در بازار نشان می‌دهد که قیمت پرتیراژهای خودروسازان دو تا ۲۲ میلیون تومان افزایش قیمت پیدا کرده‌ است؛ این در حالیست که قیمت تیبا یک میلیون تومان، شاهین (تولید ۱۴۰۰) و هایما اس۷ توروبوپلاس هر یک پنج میلیون تومان ریزش داشته‌اند.

بررسی سیر قیمت محصولات پرتیراژ خودروسازان در نخستین روز از آبان امسال و مقایسه آن با نخستین روز کاری مهرماه نشان می‌دهد قیمت پرتیراژهای خودروسازان افزایش داشته است.

این افزایش بهای قیمت خودروها به گونه‌ای است که قیمت محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو حداقل شش میلیون تومان و حداکثر ۲۲ میلیون تومان افزایش داشته اما قیمت هایما اس۷ توروبوپلاس پنج میلیون تومان کاهش یافته است.

بنابر اعلام ایسنا در محصولات گروه خودروسازی سایپا نیز در این بازه یک‌ماهه، کاهش یک میلیون تومانی قیمت تیبا و تیبا۲ دیده می‌شود و شاهین‌های تولیدی سال گذشته هم پنج میلیون تومان ارزان‌تر قیمت‌گذاری شده‌اند.

از سوی دیگر پرایدها، ساینا و شاهین ۱۴۰۱، حداقل دو و حداکثر هشت میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه کرده‌اند. شاهین تولید سال جاری نیز در ثبات قیمت ۳۶۰ میلیون تومان قرار دارد.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...