نمایندگان باید به فاطمی‌امین فرصت بدهند

نمایندگان باید به فاطمی‌امین فرصت بدهند

نمایندگان باید به فاطمی‌امین فرصت بدهند؛ همه به وزیر صمت فرصت بدهیم و بگذاریم به کارهایی که دولت‌های دیگر مختل کردند و کارهایی که دیگران در آن اشتباه داشتند، یکی پس از دیگری رفع شود.

به گزارش ، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ارزیابی ‌ما از عملکرد وزیر صمت باید براساس واقعیت‌ها باشد، گفت: وزارتخانه‌ای با این گستردگی نیاز به زمان دارد و امروز باید این فرصت را به فاطمی‌امین بدهیم.

اردشیر مطهری در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه بنده به‌عنوان مخالف فاطمی‌امین در رای اعتماد نطق داشتم، اما الان نگاهم این نیست، یادآور شد: در حوزه ایدرو دارد تحولی ایجاد می‌شود و اینکه امروز بیاییم و صحه بگذاریم بر اینکه فلان زنگ را زدیم و وزیر جواب داد، نداد یا کاری را خواستیم که گاهی وزیر نتوانست پیگیری کند و به‌عنوان نماینده مردم مشکلات مردم را منعکس کردیم، باید به او زمان بدهیم.

وی در ادامه گفت: به نظرم باید دنبال این باشیم که به فاطمی‌امین فرصت دهیم. امروز دو ماه از آن روزی که قرار شد به ایشان فرصت بدهیم تحولات بسیاری در رابطه با این وزارتخانه ایجاد شده است. امروز داریم می‌بینیم که به سمت رو به جلو در حرکت هستیم.

مطهری با بیان اینکه امروز باید به مسئولان فرصت بدهیم، تاکید کرد: در چند روز گذشته بازدیدی از شرکت خودروسازی سایپا داشتم که مدیرعامل آن گزارشی ارائه کرد؛ زمانی که وی از سوی فاطمی‌امین، مدیرعامل سایپا می‌شود حدود ۲۰۰ هزار خودرو به مردم بدهکار بوده است و حدود ۱۰۰ هزار خودرو نیز به دلایل مختلف به‌دلیل نداشتن قطعات در مجموعه پارکینگ سایپا پارک بود و متاسفانه مسئولان پیشین سایپا هیچ عکس‌العملی راجع به این قضیه نداشتند و نارضایتی و انتقاد عجیبی از سوی مشتریان نسبت به عملکرد این شرکت وجود داشت.

نماینده مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی افزود: حال شاهدیم که در ۶ ماه گذشته وزارت صمت در شرکت سایپا که زیرمجموعه آن است تحولی ایجاد کرد و تمام قطعات آن ۱۰۰ هزار خودرو را وارد کرد و تحویل چرخه واگذاری داد. همچنین نزدیک به ۲۰۰ هزار خودرو به مردم بدهکار بود که آنها را نیز واگذار کرد.

مطهری با بیان اینکه بعضی‌ها متاسفانه به‌دنبال یک تعداد موارد خارج از ضوابط اداری هستند و درخواست‌های بیجا دارند، اظهار داشت: نماینده‌ای داریم که به فلان شرکت وزارت صمت گفته است باید برادر من را در آنجا مشغول کنید در صورتی که برادر این فرد طبق اطلاعاتی که ما داریم بیسواد است و یا اینکه از فلان شرکت کارت هدیه درخواست کرده است. این منطقی نیست که درخواست‌هایی خارج از قواره اداری داشته باشند. یا عضوی از اعضای هیات رئیسه به‌شدت دنبال این است که وزیر صمت نباشد و صحبت‌هایی هم که با من داشت صحبت‌های منطقی نبود و دلیل خاصی هم در آن ندیدم که کارشناسی، منطقی و تخصصی باشد و بگوییم به خاطر این استناد حرف ایشان درست است.

وی گفت: خواهشم از همکاران این است که حواسشان خیلی باید جمع باشد، چون درست است که مجلس، مجلس انقلابی است و اگر همکاران حواسشان جمع نباشد احتمال دارد برخی که عددشان به اندازه انگشتان یک دست نمی‌شود، بتوانند روی ما اثر بگذارند.

مطهری تاکید کرد: خواهشم این است که همه به وزیر صمت فرصت بدهیم و بگذاریم به کارهایی که دولت‌های دیگر مختل کردند و کارهایی که دیگران در آن اشتباه داشتند، با فرصت دادن یکی پس از دیگری رفع شود.

نماینده مردم گرمسار خطاب به نمایندگان مجلس افزود: امروز عضوی از اعضای هیات رئیسه را می‌شناسم که نمی‌دانم با پشتیبانی کدام مسئول به‌دنبال ایجاد تنش، جو و کاسبی در بحث زدن وزیر صمت یا گرفتن امتیاز غیراخلاقی در مجموعه صمت هست و از یک طرف هم متاسفم برای یکی دو تا از اعضای هیات رئیسه که دم از حمایت از تولید در کشور می‌زنند و حامی دولت هم بوده‌اند ولی الان بی‌تفاوت هستند.

عضو مجمع نمایندگان استان سمنان در پایان گفت: من موافق ادامه کار وزیر صمت هستم و عده‌ای به اندازه انگشتان دست هم موافق گرفتن باج هستند.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...