تولید ۴۰۰ هزار دستگاه خودرو در 8 ماه

تولید ۴۰۰ هزار دستگاه خودرو در 8 ماه

تولید ۴۰۰ هزار دستگاه خودرو در 8 ماه؛ قائم مقام تامین و تولید گروه صنعتی ایران خودرو، از تولید ۴۰۰ هزار دستگاه خودرو سواری و تجاری سنگین و نیمه‌سنگین از ابتدای امسال تا دوم آذرماه خبر داد.

به گزارش ، کیانوش پورمجیب افزود: در سال گذشته ۴۵۸ هزار و ۲۰۸ دستگاه خودرو به بازار عرضه شده است که با آغاز شمارش معکوس، در پایان آذرماه از این عدد عبور و رکورد جدیدی در عرضه خودرو به بازار در شرایط سخت تولید خودرو به ثبت خواهیم رساند.

به گفته وی از ابتدای امسال تا دوم آذرماه، ۳۹۵ هزار و ۴۱۲ دستگاه خودرو سواری و تجاری عرضه شده است که تا پایان آذرماه از عدد عرضه سال گذشته عبور خواهد کرد.

پورمجیب اعلام کرد: از ابتدای امسال تا دوم آذرماه، در حوزه سواری و تجاری با افزایش ۴۲ درصدی موفق به تولید ۴۰۲ هزار و ۸۹۶ دستگاه خودرو شده‌ایم.

وی از وضعیت مطلوب زنجیره تامین در فراهم‌سازی قطعات مورد نیاز خطوط تولید خبر داد و افزود: در حال حاضر تولید روزانه با میانگین ۲۷۰۰ دستگاه در حال انجام است و بر همین اساس عرضه به بازار نیز در شرایط مناسبی قرار گرفته است.

بنابر اعلام ایکوپرس، پورمجیب همچنین از شکسته شدن رکورد عرضه ماهانه خودرو در آبان‌ماه امسال از سال ۱۳۹۷ خبر داد و با اشاره به برنامه‌های گروه صنعتی ایران خودرو برای افزایش تولید و عرضه بیان کرد: در آبان ماه امسال رکورد عرضه ماهانه خودرو با عرضه و تحویل ۵۷ هزار و ۷۳۶ دستگاه شکسته شد.

وی افزود: تعداد عرضه خودرو در آبان ماه امسال از زمان اجبار برای نصب پلاک روی خودرو در خرداد ۱۳۹۷ تاکنون بی‌سابقه بوده و رکورد قابل توجهی به شمار می‌رود.

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...