کارآفرین خانه‌های نهضت مسکن را می‌سازد

کارآفرین خانه‌های نهضت مسکن را می‌سازد

کارآفرین خانه‌های نهضت مسکن را می‌سازد؛ بانک کارآفرین در قالب تفاهم‌نامه‌ای آمادگی خود را برای حمایت از ساخت واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن اعلام کرد.

به گزارش ، تفاهم‌نامه۵ جانبه احداث ۵۵ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن بین وزارت راه و شهرسازی، قوه قضاییه، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، بانک کارآفرین و بانک پارسیان امضا شد.

در این مراسم که با حضور عارف نوروزی، سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام(ره) محمد مصدق، معاون اول قوه قضاییه مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی احمد بهاروندی، مدیرعامل بانک کارآفرین و کوروش پرویزیان مدیرعامل بانک پارسیان برگزار شد، قرار شد طبق مفاد تفاهم‌نامه بالغ‌بر ۵۵ هزار واحد مسکونی طی ۳ سال برای متقاضیان مسکن با امکانات و تسهیلات وزارت راه و شهرسازی، قوه قضاییه و ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، بانک کارآفرین و بانک پارسیان احداث شود.

طبق مفاد این تفاهم نامه قرار شد تا اراضی مازاد توسط قوه قضاییه در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار گیرد.

بنابر اعلام روابط عمومی بانک کارآفرین، همچنین مقرر است تا وزارت راه و شهرسازی با ارایه اراضی موردنیاز این طرح در مناطقی که زمین دارد برای کمک به احداث مسکن گام بردارد.

بانک‌های کارآفرین و پارسیان نیز در ارایه تسهیلات به متقاضیان معرفی و تاییدشده از سوی وزارت راه و شهرسازی همراهی خواهند کرد.

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...