تقدیر از مقالات برتر کنفرانس ژئومکانیک نفت

تقدیر از مقالات برتر کنفرانس ژئومکانیک نفت

تقدیر از مقالات برتر کنفرانس ژئومکانیک نفت؛ مقالات برگزیده چهارمین کنفرانس ملی ژئومکانیک نفت، نوآوری و فناوری، در دومین روز برگزاری این همایش مورد تقدیر قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری صنعت‌صنف، در مراسم اختتامیه چهارمین کنفرانس ملی ژئومکانیک نفت و درراستای حمایت از پژوهشگران و محققان، از نویسندگان 6 مقاله برگزیده به انتخاب هیأت داوران از سوی شرکت سمندیس با اهدای لوح تقدیر و جایزه ویژه قدردانی شد.

در این مراسم که حسن قاسم‌زاده، رییس شورای سیاستگذاری کنفرانس و رییس پژوهشکده بهره‌وری صنعت نفت نیز حضور داشتند، نویسندگان مقالات برتر همایش جوایز خود را از دست احسان طاهری، عضو کمیته علمی همایش و عضو هیأت مدیره سمندیس دریافت کردند.

شرکت سمندیس در اختتامیه این کنفرانس علاوه‌بر تقدیر از نویسندگان مقالات برتر، از صنعتگران، داوران پنل‌های تخصصی و کادر اجرایی کنفرانس ژئومکانیک نفت با تقدیم لوح و هدیه، قدردانی کرد

عضو کمیته علمی همایش ژئومکانیک نفت در این مراسم اظهار داشت: این همایش با تمرکز بر ژئومکانیک نفت از پژوهشگران، مدیران بخش‌های دولتی و خصوصی به‌عنوان حلقه‌های پیشرفت کشور دعوت به عمل آورد تا در هم‌آوردی دیگر ضمن تبادل اطلاعات و پژوهش‌های خود به صنایع نفت و گاز بیش از پیش بهره رسانند.

طاهری با بیان اینکه مقالات خوب و ارزنده‌ای در کنفرانس ارائه شد، تصریح کرد: درصورتیکه تحقیقات دانشگاهی درراستای نیاز صنعت انجام شود و حمایت دستگاه‌های دولتی نیز از علم و دانش موجود دانشگاه تحقق یابد، می‌توان شاهد توسعه صنعت نفت بود که مواهب خود را در کوتاه‌مدت و میان‌مدت نشان خواهد داد.

به گزارش ، تا پایان فرصت قانونی اعلام شده، بالغ‌بر 155 مقاله به دبیرخانه کنفرانس ارسال شد که تعداد 98 مقاله پذیرش شد. 

همچنین از میان مقالات پذیرش شده، تعداد 52 مقاله به صورت شفاهی و 46 مقاله در قالب پوستر ارائه شد. علاوه‌بر این 12 مقاله برگزیده کنفرانس در فصلنامه علمی ژئومکانیک نفت منتشر خواهد شد و 6 مقاله برتر به انتخاب هیأت داوران نیز لوح تقدیر و جایزه ویژه خود را از شرکت سمندیس دریافت کردند.

از آنجا که دبیرخانه کنفرانس ملی ژئومکانیک نفت، مجوز نمایه شدن مقالات را از پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) دریافت کرده است، مقالات پذیرفته شده در این همایش با کد اختصاصی 93259-01220 در ISC نمایه خواهد شد. 

گفتنی است شرکت سمندیس دارای رتبه 1 نفت و گاز، رتبه 1 تاسیسات و تجهیزات و رتبه 1 ابنیه و ساختمان است و تاکنون پروژه‌های متعددی را در رشته‌های صنعت نفت و گاز و ... به انجام رسانده است.

این شرکت، عضو پارک علم و فن‌آوری دانشگاه تربیت مدرس بوده و به‌دلیل کسب دستاوردهای متعدد در انواع رشته‌های تخصصی کسب‌وکار و بهره‌گیری از نیروهای جوان، نخبه و خلاق در مسیر تبدیل شدن به یک شرکت دانش‌بنیان گام برمی‌دارد.  

چهارمین کنفرانس ملی ژئومکانیک نفت، نوآوری و فناوری به مدت سه روز از 11 تا 13 بهمن‌ماه 1401 در محل دانشکده مهندسی عمران دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی برگزار ‌شد. 

 
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...