ارتباط ایران‌زمین به شماره 55 رسید

ارتباط ایران‌زمین به شماره 55 رسید

ارتباط ایران‌زمین به شماره 55 رسید؛ پنجاه و پنجمین شماره نشریه «ارتباط ایران زمین» با نگاهی ویژه به مولتی بانک منتشر شد.

به گزارش ، سیدمحمدحسین استاد، سردبیر نشریه و مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین در سرمقاله این نشریه درباره مدل جدید و نوپای بانکداری دیجیتال به نام مولتی بانک نوشت.

استاد تصریح کرد: «امروزه با وجود چندین حساب بانکی، جستجو برای یک تراکنش خاص می‌تواند بسیار زمان‌بر و دشوار باشد. روش جدید، جستجوی هوشمند و پویا می‌تواند به کاربران کمک کند تا به‌طور دقیق آنچه را که به‌دنبال آن هستند با یک کلیک بیابند»

به‌گفته وی پرداخت‌ها، مدیریت تعادل و مدیریت ریسک مؤثر از امتیازهایی است که این مدل از بانکداری در اختیار مشتری قرار داده است.

در بخش تازه‌های نشریه مطلبی با عنوان «صدور دسته چک‌های شخصی‌سازی شده» برای آشنایی بیشتر مشتریان آورده شده و در صفحات دیگر مطالبی با عنوان «کدام روش پرداخت آنلاین امن‌تر است؟» و «مصاحبه با همکاران موفق در شعب کلاهدوز تهران و شهرکرد» مقابل دیدگان مخاطبان قرار دارد.

بنابر اعلام روابط عمومی بانک ایران زمین، همچنین مطالب خواندنی دیگری شامل «گزارش، اخبار استان‌ها، مقاله، پرونده، فناوری، بانک‌های جهانی، دانستنی، ایران‌شناسی، سلامت و ایران زمین در رسانه‌ها» از دیگر قسمت‌های جذاب نشریه ارتباط ایران زمین است.

علاقمندان می‌توانند برای دریافت نسخه الکترونیک شماره 55 نشریه «ارتباط ایران زمین» در 59 صفحه از لینک زیر استفاده کنند.

شماره 55 ارتباط ایران زمین

در این‌باره بیشتر بخوانید:

ارتباط ایران‌زمین 54 منتشر شد

شماره 53 ارتباط ایران‌زمین منتشر شد
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...