بنزین گران نمی‌شود!

بنزین گران نمی‌شود!

بنزین گران نمی‌شود!؛ افزایش قیمت بنزین در دستور کار نیست و در لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ نیز درباره افزایش قیمت آن چیزی آورده نشده است.

به گزارش ، مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: موضوع تخصیص بنزین به خانوارهای بدون خودرو در لایحه بودجه دولت مطرح نشده و کمیسیون تلفیق بودجه آن را پیشنهاد داده که باید بعد از تصویب در کمیسیون در صحن مجلس نیز مطرح و بعد از تبدیل شدن به قانون، نحوه اجرای آن مشخص خواهد شد.

جلیل سالاری در حاشیه مراسم تحویل 500 نفتکش جاده‌پیما افزود: از ابتدای سال تاکنون 3‌2 میلیون کارت سوخت تحویل شده و تمرکز بر این است که همه کارت‌های سوخت باقیمانده را تا پایان سال به صاحبان خودرو تحویل دهیم.

سالاری ادامه داد: درباره تغییر در نظام سهمیه‌بندی بنزین نیز چیزی در دستور کار نیست و همچنان توزیع بنزین به صورت گذشته صورت خواهد گرفت.

وی ادامه داد: محدودیتی در سوختگیری با کارت سوخت در تهران و کلانشهرها نداریم و قرار هم نیست محدودیتی اعمال شود.

سالاری با بیان اینکه هنوز تصمیمی درباره اختصاص سهمیه بنزین نوروزی گرفته نشده است، یادآور شد: اکنون متوسط مصرف روزانه بنزین حدود 103 تا 104 میلیون لیتر در روز است.

معاون وزیر نفت با بیان اینکه «گاز مایع از طریق بورس عرضه می‌شود» گفت: برای ساماندهی خودروهایی که به صورت غیرمجاز از گاز مایع برای سوخت استفاده می‌کنند، برنامه‌هایی داریم تا حداقل سوختگیری و مصرف این نوع خودروها، استاندارد و ایمن شود.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...