صنعت خودرو امانت است

صنعت خودرو امانت است

صنعت خودرو امانت است؛ صنعت خودرو امانتی در دست مدیران کشور است و صیانت از این صنعت به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین سرمایه‌های کشور و لوکوموتیو دیگر صنایع، وظیفه یکایک مدیران خواهد بود.

به گزارش ، علیمردان عظیمی با بیان این مطلب در مراسم تودیع مهدی خطیبی، مهمترین محورهای فعالیت در ایران خودرو را افزایش تیراژ تولید، ارتقای کیفیت و توسعه سبد محصولات درراستای بهبود رضایتمندی مشتریان اعلام کرد.

عظیمی با قدردانی از تلاش‌های مدیرعامل سابق گروه صنعتی ایران خودرو، عنوان کرد: تلاش خواهیم کرد تا با همکاری مدیران، کارکنان و کارگران زحمتکش این مجموعه عظیم صنعتی مسیر زحمات و تلاش‌های ایشان را ادامه داده و برنامه‌های مبتنی بر پیشرفت همه‌جانبه گروه را سرعت بخشیده و توسعه دهیم.

وی نخستین هدف را افزایش شمارگان تولید برشمرد و گفت: در حال حاضر باتوجه به حجم بالای تقاضا برای خرید خودرو در کشور، وظیفه داریم تا همه تلاش خود را برای افزایش تولید به کار گرفته و درراستای تامین نیاز بازار گام برداریم.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به اهمیت و جایگاه نیروهای انسانی در برنامه‌های آتی این گروه، افزود: بهبود و ارتقای رضایتمندی کارکنان یکی از مهمترین برنامه‌ها در چشم‌انداز پیش‌رو خواهد بود و معاونت منابع انسانی شرکت نیز موظف خواهد بود تا با حفظ تمام مزایا و حقوق همکاران، نسبت به پرداخت و اقدام به موقع آن برنامه‌ریزی کنند.

عظیمی افزایش کیفیت را دیگر هدف ترسیم شده دانست و اظهار کرد: در شرایطی فعلی تصویر ذهنی جامعه درباره کیفیت تولیدات داخلی تغییر کرده و باید با تمرکز بیشتر روی موضوعات کیفیت، تفکر جامعه نسبت به صنعت خودرو را تغییر دهیم و باتوجه به گلایه‌هایی که از کیفیت خودروها وجود دارد برای رفع نقاط ضعف بکوشیم.

وی همچنین توسعه سبد محصول را از مهمترین اهداف ترسیم شده طی دوره جدید مدیریتی در گروه صنعتی ایران خودرو برشمرد و صنعت خودرو را امانتی در دست مدیران کشور دانست و افزود: صیانت از این صنعت به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین سرمایه‌های کشور و لوکوموتیو دیگر صنایع، وظیفه یکایک مدیران خواهد بود و بدون شک اگر کوچکترین خدشه‌ای در سیر فعالیت‌های صنعت خودروسازی و قطعه‌سازی وارد شود، دیگر صنایع بسیار بزرگ کشور نیز دچار مشکل خواهند شد.

بنابر اعلام ایکوپرس، عظیمی با بیان اینکه برای حفظ این امانت ارزشمند نمی‌توان برنامه‌ریزی سطحی انجام داد، افزود: ارتقای جایگاه صنعت خودرو به طور عام و استمرار نقش‌آفرینی ایران خودرو در اقتصاد و اشتغال کشور به صورت خاص مستلزم تلاش چندبرابری و برنامه‌ریزی دقیق و بدون حتی یک مورد اشتباه است و با وجود سرمایه‌های ارزشمند و نیروهای انسانی زبده و کارآمد از یک سو و زنجیره تامین چابک و توانا از سوی دیگر می‌توان این اهداف بلند را محقق کرد.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...