کاندیداهای دوره دهم اتاق تهران را بشناسید

کاندیداهای دوره دهم اتاق تهران را بشناسید

کاندیداهای دوره دهم اتاق تهران را بشناسید؛ هیأت نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران در اطلاعیه‌ای فهرست اسامی نهایی داوطلبان واجد شرایط دهمین دوره انتخابات اتاق تهران را اعلام کرد.

به گزارش صنعت‌صنف، برابر اطلاعیه هیات نظارت بر انتخابات اتاق‌های بازرگانی کشور، اسامی نهایی داوطلبان واجد شرایط دهمین دوره انتخابات اتاق تهران شامل 193 نفر اعلام شد.

براساس ابلاغیه انجمن نظارت بر انتخابات دهمین دوره هیات نمایندگان اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور، زمان تبلیغات نامزدهایی که صلاحیت آنها احراز شده و در فهرست نهایی قرار ‌گرفته‌اند، از ساعت 8 صبح روز جمعه 12 اسفندماه آغاز شده و تا ساعت 8 صبح روز جمعه 19 اسفند 1401 ادامه داد.

مدت زمان تبلیغات یک هفته است و 24 ساعت قبل از برگزاری انتخابات، هرگونه تبلیغات ممنوع و تخلف انتخاباتی به حساب می‌آید.

نامزدهای انتخابات در این بازه زمانی مجاز هستند که در چارچوب شیوه‌نامه، در مکان‌های مجاز و به شیوه مجاز تبلیغات انتخاباتی انجام دهند. انجمن نظارت بر انتخابات اعلام کرده است که تشکل‌های حرفه‌ای می‌توانند با نام و نشان خود، داوطلبانی را معرفی کرده و فهرست انتخاباتی انتشار دهند.

این تشکل‌ها موظف هستند قبل از هرگونه تبلیغ، یک نفر را که دارای کارت عضویت معتبر و فاقد محکومیت انتظامی است به صورت کتبی به‌عنوان مسئول تبلیغات به هیات‌های نظارت معرفی کنند.

انجمن نظارت و هیات‌های نظارت بر انتخابات استان‌ها در بازه زمانی در نظر گرفته شده برای تبلیغات، حق هیچگونه اقدامی درجهت تبلیغ نامزدها ندارند. همچنین برای نامزدها انجام هرگونه فعالیت تبلیغاتی از طریق مراجع رسمی و دولتی و نهادهای عمومی ازجمله وزارتخانه‌ها و شهرداری‌ها یا استفاده از وسایل و امکانات وزارتخانه‌ها، ادارات، شرکت‌های دولتی و موسسات وابسته به دولت و شهرداری‌ها و شرکت‌ها و سازمان‌های وابسته به آنها غیرمجاز است.

انجمن نظارت اعلام کرده است داوطلبان انتخابات و هواداران آنها به هیچ‌وجه مجاز به تبلیغ علیه دیگر داوطلبان نبوده و تنها می‌توانند شایستگی‌های خود یا داوطلب مورد نظرشان را مطرح کنند و هرگونه اقدام سلبی یا هتک حرمت و حیثیت داوطلبان انتخاباتی، غیرمجاز و قابل پیگیری از طریق مراجع ذیصلاح است.

فهرست نهایی نامزدهای اتاق تهران

شیوه‌نامه تبلیغات انتخابات اتاق‌های بازرگانی
 


 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...