توسعه خدمات شخصیسازی در ایران زمین
توسعه خدمات شخصیسازی در ایران زمین؛ بانک ایران زمین در تلاش است تا بیش از پیش درجهت توسعه ارائه خدمات شخصیسازی شده برای مشتریان اقدام کند.
به گزارش صنعتصنف، مدیرعامل بانک ایران زمین یکی از اقدامات مهم در این بانک را بررسی و افزایش میزان رضایت مشتری و ایجاد یک تجربه مطلوب بیان کرد.
عبدالمجید پورسعید گفت: همکاران من در بانک با بررسی نیازهای مشتریان، بهخصوص در حوزه بانکداری دیجیتال تلاش میکنند تا خدمات منحصر به فرد و خاصی را برای هر یک از مشتریان طراحی و ارائه کنند.
پورسعید با اشاره به اینکه در سالهای اخیر تجربه دیجیتال مشتریان در بانک، ارائه خدمات بانکی بدون درخواست جابجایی فیزیکی بوده است، افزود: رویکرد بانک ایران زمین در این حوزه توسعه سامانهها و پلتفرمها برای انجام خدمات بدون نیاز به حضور فیزیکی مشتریان در شعب بود.
این استراتژی حالا منجر به توسعه خدمات بسیاری در بانک شده است. خدماتی که کمکهای زیادی را به مشتریان در تجربه جدیدی از بانکداری میکند.
مدیرعامل بانک ایران زمین خاطرنشان کرد: با ایجاد هلدینگ فناوری اطلاعات بانک، شرکتهای زیرمجموعه و فینتکها، یک زیستبوم در حوزه دیجیتال طراحی و ایجاد شده است، که مشتریان در زمان ورود به این آن با مجموعه بزرگی از خدمات و سرویسهای متنوع بانکی روبهرو میشوند.
پورسعید با بیان اینکه با مهندسی پلتفرمهای دیجیتالی امکان شخصیسازی سرویسها در بانک ایران زمین فراهم شده است، گفت: با تقویت پلتفرمهای همراه بانک فراز و همراه پلاس فراز، این بستر برای مشتریان ایجاد شده است که از خدمات شخصیسازی شده همچون افتتاح حساب آنلاین و غیرحضوری بدون نیاز به حضور در شعبه استفاده کنند.
مدیرعامل بانک ایران زمین طراحی شخصی کارت هدیه را از دیگر خدمات در این حوزه دانست و افزود: مشتریان به راحتی میتوانند با ورود به بخش کارت هدیه در همراه بانک فراز، کارت هدیه دلخواه خود را با طرح و عکس دلخواه و متن مورد نظر خود طراحی کنند و آن را درب منزل تحویل بگیرند.
بنابر اعلام روابط عمومی، پورسعید از ایجاد زیرساختهای جدید در حوزه بانکداری دیجیتال خبر داد و تصریح کرد: همکاران من در بانک ایران زمین در تلاش هستند تا بیش از پیش درجهت توسعه ارائه خدمات شخصیسازی شده برای مشتریان اقدام کنند و درجهت ایجاد تجربه دیجیتال مطلوب برای مشتریان گام بردارند.
ثبت دیدگاه