ارائه 57 خدمت بانکی در TOBANK گردشگری

ارائه 57 خدمت بانکی در TOBANK گردشگری

ارائه 57 خدمت بانکی در TOBANK گردشگری؛ در حال حاضر 57 نوع از خدمات بانکی بانک گردشگری از طریق شعبه مجازی «TOBANK» به صورت آنلاین و غیرحضوری ارائه می‌شود.

به گزارش ، از میان 57 خدمت ارائه شده در شعبه مجازی TOBANK، افتتاح آنلاین و غیرحضوری انواع سپرده‌های بلندمدت، صدور سفته الکترونیک، دریافت رمز اینترنت بانک و موبایل بانک و همچنین رزرو صندوق امانات بانک گردشگری مهمترین آنها است.

دریافت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری نیز از سال 1402 از طریق اپلیکیشن TOBANK فراهم شده و متقاضیان می‌توانند برای دریافت این تسهیلات اقدام کنند.

در حال حاضر به جز برخی موارد، بیشتر خدمات بانکی بانک گردشگری از طریق اپلیکیشن TOBANK انجام می‌گیرد.

در بهار 1402 نیز بالغ‌بر 10 خدمت جدید بانک گردشگری از طریق TOBANK انجام خواهد شد که به این ترتیب محصولات این اپلیکیشن از موبایل بانک و اینترنت بانک بیشتر شده است.

هم‌اکنون اپلیکیشن TOBANK تنها اپلیکیشن بانکی است که به لحاظ تعداد، بیشترین خدمات بانکی را به صورت مجازی (غیرحضوری) انجام می‌دهد و در این بخش بین بانک‌های کشور رتبه نخست را دارد.

بنابر اعلام روابط عمومی بانک گردشگری، بیش از 250 هزار نفر از مشتریان بانک گردشگری برای دریافت خدمات مورد نیاز خود از اپلیکیشن TOBANK استفاده می‌کنند.

اپلیکیشن TOBANK، شعبه مجازی بانک گردشگری است که به کمک آن مشتریان بانک می‌توانند به صورت 24 ساعته در همه روزهای هفته به خدمات بانکی مورد نیاز خود بدون حضور در شعبه در هر زمان و مکانی دسترسی داشته باشند.
 
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...