مشترکان گاز بیمه حوادث شدند

مشترکان گاز بیمه حوادث شدند

مشترکان گاز بیمه حوادث شدند؛ براساس قرارداد جدید شرکت ملی گاز ایران با یکی از شرکت‌های بیمه و در ادامه طرح بیمه مشترکان گاز طبیعی، همه مشترکان خانگی و تجاری در کشور، در برابر حوادث ناشی از گاز بیمه شدند.

به گزارش ، مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران با اعلام این خبر اظهار داشت: باتوجه به مندرجات این قرارداد، حق بیمه به ازای هر واحد مسکونی مشترکان شهری، ماهانه 300 تومان و هر واحد مسکونی مشترکان روستایی ماهانه ۱۵۰ تومان بر مبنای قانون بودجه اعلام شده که این مبلغ از طریق قبوض گاز مشترکان محاسبه می‌شود.

مسلم رحمانی ادامه داد: بر این اساس، هر واحد مشترک تجاری شهری نیز ماهیانه ۲۰ هزار تومان و هر واحد مشترک تجاری روستایی هم، ماهانه ۱۰ هزار تومان محاسبه می‌شود.

مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران افزود: بر این اساس، پرداخت غرامت فوت برای هر نفر در هر حادثه (مشترکان خانگی و تجاری اعم از شهری و روستایی)، 140 میلیون تومان و پرداخت غرامت نقص عضو و از کارافتادگی دائم و جبران هزینه‌های پزشکی برای هر نفر در هر حادثه (مشترکان خانگی و تجاری اعم از شهری و روستایی) حداکثر تا مبلغ ۴00 میلیون تومان است.

رحمانی تصریح کرد: این شرکت بیمه، پس از اعلام حادثه و بررسی کارشناسی، اقدام به پرداخت هزینه‌های مربوطه می‌کند که در خسارت‌های فوت، مبلغ غرامت در وجه وراث قانونی متوفی براساس برگه انحصار وراثت پرداخت خواهد شد؛ همچنین در خسارت‌های پزشکی و نقص عضو، مبلغ غرامت در وجه مصدوم یا سرپرست قانونی وی براساس اسناد و مدارک مثبته پرداخت خواهد شد.

وی از هموطنان درخواست کرد تا با صرفه‌جویی در مصرف و رعایت همه‌جانبه مسایل ایمنی، ضمن صیانت از این ثروت عظیم خدادادی، از جان و مال خود نیز مراقبت کنند.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...