ارائه خدمات باکیفیت به مشتریان بانک ایران زمین

ارائه خدمات باکیفیت به مشتریان بانک ایران زمین

ارائه خدمات باکیفیت به مشتریان بانک ایران زمین؛ جلسه ماهانه بررسی عملکرد شعب منطقه غرب استان تهران و البرز با حضور مدیر، معاون و روسای شعب منطقه برگزار شد.

به گزارش، مدیر منطقه غرب استان تهران و البرز بر آمادگی هرچه بیشتر همکاران جهت شرکت در آزمون تعیین سطح تاکید کرد و گفت: کارکنان شعب با مطالعه بخشنامه‌ها و آیین‌نامه‌های بانک در طول ماه، دانش علمی خود را به‌روز کرده تا بتوانند در آزمون تعیین سطح رتبه مطلوبی را کسب کنند.

محمدرسول خوشنام با تاکید بر شناسایی بازار هدف و اولویت‌بندی آن، افزود: روسا و کارکنان شعب با تلاش مضاعف و برنامه‌ریزی دقیق و با تشکیل تیم‌های بازاریابی، جهت معرفی محصولات بانک به مشتریان خود اقدام کنند.

مدیر منطقه از روسای شعب خواست تا ضمن کنترل و نظارت مؤثر و مستمر در همه امور شعبه خود، سلسله مراتب اداری در مکاتبات را رعایت کرده و به همکاران آموزش دهند.

خوشنام همچنین بر رعایت نظافت، بایگانی دقیق اسناد و آراستگی همکاران و شعبه تاکید کرد.

مدیر منطقه غرب استان تهران و البرز، برنامه‌ریزی منسجم و هوشمندانه و بهره‌برداری از تمامی ظرفیت‌های منطقه را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود همکاران همانند ماه‌های گذشته پرتلاش و باانگیزه جهت ارائه خدمات باکیفیت به مشتریان بانک ایران زمین گام بردارند.

بنابر اعلام روابط عمومی، در ادامه جلسه حسن رسائی‌مقدم معاون اداری و مالی منطقه به تشریح عملکرد شعب در تمامی شاخص‌ها ازجمله تجهیز منابع، تخصیص منابع و تعهدات و بانکداری مدرن پرداخت.


 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...