ارائه خدمات باکیفیت به مشتریان بانک ایران زمین
ارائه خدمات باکیفیت به مشتریان بانک ایران زمین؛ جلسه ماهانه بررسی عملکرد شعب منطقه غرب استان تهران و البرز با حضور مدیر، معاون و روسای شعب منطقه برگزار شد.
به گزارش صنعتصنف، مدیر منطقه غرب استان تهران و البرز بر آمادگی هرچه بیشتر همکاران جهت شرکت در آزمون تعیین سطح تاکید کرد و گفت: کارکنان شعب با مطالعه بخشنامهها و آییننامههای بانک در طول ماه، دانش علمی خود را بهروز کرده تا بتوانند در آزمون تعیین سطح رتبه مطلوبی را کسب کنند.
محمدرسول خوشنام با تاکید بر شناسایی بازار هدف و اولویتبندی آن، افزود: روسا و کارکنان شعب با تلاش مضاعف و برنامهریزی دقیق و با تشکیل تیمهای بازاریابی، جهت معرفی محصولات بانک به مشتریان خود اقدام کنند.
مدیر منطقه از روسای شعب خواست تا ضمن کنترل و نظارت مؤثر و مستمر در همه امور شعبه خود، سلسله مراتب اداری در مکاتبات را رعایت کرده و به همکاران آموزش دهند.
خوشنام همچنین بر رعایت نظافت، بایگانی دقیق اسناد و آراستگی همکاران و شعبه تاکید کرد.
مدیر منطقه غرب استان تهران و البرز، برنامهریزی منسجم و هوشمندانه و بهرهبرداری از تمامی ظرفیتهای منطقه را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: انتظار میرود همکاران همانند ماههای گذشته پرتلاش و باانگیزه جهت ارائه خدمات باکیفیت به مشتریان بانک ایران زمین گام بردارند.
بنابر اعلام روابط عمومی، در ادامه جلسه حسن رسائیمقدم معاون اداری و مالی منطقه به تشریح عملکرد شعب در تمامی شاخصها ازجمله تجهیز منابع، تخصیص منابع و تعهدات و بانکداری مدرن پرداخت.
ثبت دیدگاه