ارتباط ایران‌زمین 54 منتشر شد

ارتباط ایران‌زمین 54 منتشر شد

ارتباط ایران‌زمین 54 منتشر شد؛ پنجاه و چهارمین شماره نشریه «ارتباط ایران زمین» در 57 صفحه و به صورت الکترونیکی منتشر شد.

به گزارش ، سیدمحمدحسین استاد، سردبیر نشریه و مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین در سرمقاله این نشریه با عنوان «راهبرد بانک ایران زمین، ایجاد انگیزه در تولیدکننده داخلی است»، با نگاهی متفاوت به مقوله تولید و تولیدکننده پرداخته است.

استاد در این‌باره نوشت: «... راهبرد بانک ایران‌زمین در این مسیر، ایجاد انگیزه در تولیدکننده داخلی است. نگاهی اجمالی به کارنامه قابل دفاع این نهاد مالی در زمینه حمایت از تولید داخلی و ارائه طرح‌های تسهیلاتی آسان و انگیزه‌بخش به مشتریان حقیقی و حقوقی نظیر طرح انتخاب، این مهم را به‌درستی به اثبات می‌رساند».

در صفحات دیگر این شماره از نشریه مطالبی با عنوان «همایش بانکداری دیجیتال: سواد دیجیتال کاربران بانک، موجب ارائه خدمات مطلوب می‌شود»، «معرفی خدمتی جدید به مشتریان: کارت مجازی نقدی بانک ایران زمین» و مصاحبه با همکاران موفق در شعب ولنجک تهران و حکیم نظامی آمده است.

علاوه‌بر این، مطالب خواندنی دیگری شامل گزارش اخبار استان‌ها، مقاله، پرونده، گفت‌وگو و مصاحبه با مدیران موفق، فناوری، بانک‌های جهانی، دانستنی، ایران‌شناسی، سلامت، ایران زمین در رسانه‌ها از دیگر قسمت‌های جذاب نشریه ارتباط ایران زمین است.

بنابر اعلام روابط عمومی، علاقمندان برای دریافت نسخه الکترونیک شماره 54 نشریه «ارتباط ایران زمین» می‌توانند از لینک زیر استفاده کنند.

شماره 54 ارتباط ایران زمین

در این‌باره بیشتر بخوانید:

شماره 53 ارتباط ایران‌زمین منتشر شد

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...