گوشت قرمز ارزان می‌شود!

گوشت قرمز ارزان می‌شود!

گوشت قرمز ارزان می‌شود!؛ رئیس انجمن تامین‌کنندگان فرآورده‌های خام دامی اطمینان خاطر داد با واردات برنامه‌ریزی شده به زودی قیمت گوشت قرمز در کشور ارزان می‌شود.

به گزارش ، فرهاد آگاهی ابراز داشت که طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده از ابتدای هفته آینده گوشت باکیفیت تازه از کشورهای رومانی و استرالیا در حجم مطلوب وارد کشور می‌شود.

آگاهی افزود: در پی توافقات انجام شده با وزارت جهاد کشاورزی، واردکنندگان باسابقه و خوشنام برای حل مشکل گرانی گوشت و کمک به تنظیم بازار، علاوه‌بر واردات گوشت از مبادی روسیه، قزاقستان و مغولستان، اقدام به واردات گوشت باکیفیت تازه از کشورهای رومانی و استرالیا به‌عنوان بزرگترین تولیدکنندگان گوشت گوسفندی کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون به‌رغم همه مساعدت‌ها، رفع موانع و تسهیل فرآیندها توسط معاونت توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی، تامین ارز برای واردات گوشت به کندی صورت می‌گیرد اما محموله‌های گوشت باکیفیت از طریق هواپیما و تریلی‌های مجهز یخچال‌دار به صورت متعدد و برنامه‌ریزی شده از ابتدای این هفته وارد کشور شده و به سرعت در بازار توزیع می‌شود.

بنابر اعلام انجمن تامین‌کنندگان فرآورده‌های خام دامی، آگاهی درباره میزان واردات گوشت قرمز تصریح کرد: واردات گوشت قرمز تا سه ماه آینده و تا زمانیکه قیمت این محصول به تعادل رسیده و منطقی شود ادامه خواهد داشت.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...