هیأت نمایندگان قدیم و جدید سر یک سفره

هیأت نمایندگان قدیم و جدید سر یک سفره

هیأت نمایندگان قدیم و جدید سر یک سفره؛ هیأت نمایندگان دوره نهم و دهم اتاق بازرگانی تهران و جمعی از روسای و هیأت مدیره‌های تشکل اقتصادی در ضیافت افطاری گردهم آمدند.

به گزارش ، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران در غروب بیست‌وپنجمین روز از ماه مبارک رمضان میزبان نمایندگان فعالان اقتصادی و هیات مدیره تشکل‌های بخش خصوصی  بود. نشستی که برای همدلی و همراهی همه فعالان این بخش برپا شد.

در این ضیافت اعضای هیات مدیره تشکل‌های بخش خصوصی، هیات رئیسه اتاق ایران و تهران، هیات نمایندگان دوره نهم اتاق تهران و برخی نمایندگان اتاق‌های استان‌ها و اتاق‌های بازرگانی مشترک حضور داشتند.

 در این مراسم که در محل باشگاه دیپلماتیک وزارت خارجه برگزار شد، نمایندگان بخش خصوصی در محفلی گرم و صمیمانه، دور سفره‌های افطار نشستند و در کنار خوش‌وبش‌های دوستانه و دید و بازدید سال جدید، درباره مسائل روز اقتصاد کشور و نقش اتاق‌ بازرگانی در بهبود شرایط کنونی اقتصاد به گفت‌وگو پرداختند.

بنابر اعلام روابط عمومی اتاق تهران، اتاق بازرگانی تهران در چند سال گذشته، به جز سال‌های همه‌گیری کرونا، برگزارکننده سنت حسنه افطاری بوده تا محفلی معنوی برای گرد هم آوردن نمایندگان بخش خصوصی شکل دهد که هم‌افزایی و همراهی و همدلی بیشتر فعالان بخش خصوصی برای پیگیری مسایل اقتصاد کشور و وحدت بیشتر برای افزایش مشارکت بخش خصوصی در تصمیم‌سازی‌ها و سیاستگذاری‌های اقتصادی را به همراه دارد.

به‌ طور خاص مراسم افطاری سال 1402 با حضور نمایندگانی از بخش خصوصی برگزار شد که حدود یک‌ماه قبل در رقابت‌های انتخابات هیات نمایندگان اتاق‌ تهران شرکت کرده بودند.

این سنت برپایی ضیافت افطار، اسباب نزدیکی نمایندگان و فعالان بخش خصوصی را فراهم آورده و بستر مناسبی برای همفکری و همدلی هر چه بیشتر در دوران سخت اقتصاد ایجاد می‌کند.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...