ساعت کار ادارات تهران ثابت شد

ساعت کار ادارات تهران ثابت شد

ساعت کار ادارات تهران ثابت شد؛ با پایان شیوه شناوری ساعت شروع به کار اداری در پایتخت، همه دستگاه‌های اجرایی و خدماتی باید کار خود را از ساعت 6 صبح آغاز کنند.

به گزارش ، براساس مصوبه دولت ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها، شهرداری‌ها و دیگر نهادهای عمومی، بدون استثنا از نیمه خرداد تا نیمه شهریور، ساعت ۶ صبح آغاز می‌شود و قاعده شناوری ساعت شروع به کار در شهر تهران نیز لغو شد.

سازمان اداری و استخدامی کشور اعلام کرد که باتوجه به تصویب‌نامه هیأت وزیران درباره تغییر ساعت کاری در اوقات پرمصرف انرژی و ضرورت مشارکت همگانی ساعت آغاز به کار بدون استثنا از نیمه خرداد تا نیمه شهریور ساعت ۶ است.

دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها، شهرداری‌ها و دیگر نهادهای عمومی ملزم به رعایت میزان ۴۴ ساعت کار در هفته طبق ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری هستند.

همچنین به اطلاع می‌رساند با هدف تسهیل رفت‌وآمد شهروندان، ارائه خدمات ناوگان حمل‌ونقل شهری و بین‌شهری از طریق قطار شهری، اتوبوس، تاکسی و همچنین قطارهای حومه‌ای، متناسب با این تغییر، هماهنگ خواهد شد.

در این بازه زمانی ساعت آغاز به کار واحدهای ستادی (دستگاه‌های اجرایی – ملی)، مستقر در شهر تهران شناور نبوده و هماهنگ با همه دستگاه‌ها ساعت ۶ صبح است.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...