رییس جمهور حامی است مدیران اجرایی نمی‌گذارند

رییس جمهور حامی است مدیران اجرایی نمی‌گذارند

رییس جمهور حامی است مدیران اجرایی نمی‌گذارند؛ رئیس جمهور به‌دنبال تسهیل در امور اصناف است اما مشکل به اجرا در سطوح میانی و پایینی بازمی‌گردد.

به گزارش ، آیین بزرگداشت روز ملی اصناف با حضور رئیس و دبیر هیات رئیسه اتاق اصناف ایران، تورج ایمانی رئیس اتاق اصناف مرکز استان مازندران، نماینده ولی فقیه در استان، رئیس سازمان صمت مازندران، نمایندگان اصناف مازندران در اتاق اصناف ایران، هیات رئیسه اتاق‌های اصناف مازندران، هیات مدیره اتحادیه‌های صنفی مرکز استان و کسبه و پیشکسوتان ساری روز یکشنبه 11 تیرماه به میزبانی اتاق اصناف مرکز استان مازندران برگزار شد.

رئیس اتاق اصناف ایران در این همایش از مجتبی پیرزاده، رئیس اسبق و عباس رمدانی، جانباز سرافراز دفاع مقدس و رئیس پیشین اتاق اصناف مرکز استان مازندران تقدیر کرد.

حسین طاهرمحمدی در این آیین نکوداشت اظهار داشت: رئیس اتاق اصناف ساری از معدود مدیران جوان در میان ۴۰۰ اتاق اصناف کشور است که با جدیت و تلاشش، زبانزد اتاق‌های اصناف کشور است. بنابراین از شما به ویژه پیشکسوتان بازار درخواست می‌کنم این جوانان را مورد حمایت خود قرار دهید.

طاهرمحمدی افزود: اصناف یکی از اقشار مهم و اثرگذار در انقلاب اسلامی بوده و پس از آن نیز در همه ادوار، اصناف در صحنه بوده‌اند و از هیچ ایثارگری دریغ نکردند.

او ادامه داد: مالیات یک امر تکلیفی است و ما پرداخت می‌کنیم اما نتوانستند متناسب با زیان اصناف به آنان تسهیلات بدهند با این حال، اصناف خم به ابرو نیاورده و ارزش‌های نظام را با هیچ چیزی معاوضه نمی‌کنند.

وی اعلام کرد: همین امروز نیز برخی کسبه، معتمد بازار هستند و افراد متعهد و پایبند به اصول به وفور در جامعه صنفی دیده می‌شود.

طاهرمحمدی اضافه کرد: رؤسای اتحادیه‌های صنفی، متولی و پیشران بازار هستند و رئیس جمهور بارها از اصناف تشکر کردند. ایشان به‌‎دنبال تسهیل در امور اصناف هستند اما کار در رده‌های پایین درست اجرا نمی‌شود بنابراین مهمترین مشکل ما در اجرا است.

رئیس اتاق اصناف ایران بیان کرد: برون رفت ما از مشکلات اقتصادی در گرو رشد تولید و مهار تورم است.

وی افزود: من امید دارم از ظرفیت نمایندگان مجلس استفاده شود و دغدغه تبصره یک ماده ۲۲ در جلسات طرح و پیگیری شود.

طاهرمحمدی تاکید کرد: سازمان امور مالیاتی باید شرایط اصناف را درک کند و نسبت به تعدیل محاسبه مالیات، دقت نظر داشته باشد.

وی تصریح کرد: کارگروه‌های استانی جهت حل و فصل مالیاتی اصناف تشکیل شده است تا مشکلات به حداقل ممکن برسد.

بنابر اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی اتاق اصناف ایران، رئیس اتاق اصناف ساری نیز در این آیین، ضمن خیرمقدم به رئیس اتاق اصناف ایران و تبریک روز اصناف گفت: امیدواریم با اجرای قانون و برقراری آرامش در بازار، کشتی اصناف را به ساحل آسایش برسانیم.

تورج ایمانی افزود: کرسی اتاق اصناف محل خدمت به مردم و کسبه و بازاریان است.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...