تشدید برخورد با واحدهای صنفی بدون پروانه کسب

تشدید برخورد با واحدهای صنفی بدون پروانه کسب

تشدید برخورد با واحدهای صنفی بدون پروانه کسب؛ طرح برخورد با واحدهای صنفی بدون پروانه کسب استان تهران از سوی دستگاه‌های اجرایی مرتبط و بازرسان اتاق اصناف آغاز و تشدید شده است.

به گزارش ، معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران از آغاز اجرای طرح برخورد با واحدهای صنفی بدون مجوز کسب در سطح استان خبر داد.

حسن میرزایی درباره پروانه کسب در رسته‌های مختلف صنفی گفت که در سه ماهه نخست ۱۴۰۲ تعداد ۱۵ هزار فقره پروانه کسب در رسته‌های تولیدی – توزیعی و خدماتی با اشتغال ۳۷ هزار و ۴۰۰ نفر صادر و تمدید شده است.

به‌گفته وی از این تعداد ۱۱ هزار و ۳۰۰ فقره پروانه با اشتغالزایی ۲۸ هزار نفر صادر شده بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۷ درصد رشد داشته است.

میرزایی با اشاره به آغاز اجرای طرح برخورد با واحدهای صنفی بدون مجوز کسب در سطح استان تهران، تصریح کرد: در استان تهران ۴۴۰ اتحادیه صنفی فعال بالغ‌بر ۴۵۰ هزار واحد صنفی را زیر پوشش خود دارند و بیش از یک میلیون نفر اشتغال مستقیم دارند.

بنابر اعلام ایسنا، به گفته معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران طرح برخورد با مشاوران املاک با حضور دستگاه‌های اجرایی مرتبط همانند تعزیرات حکومتی، پلیس اماکن و اداره کل راه و شهرسازی آغاز شده و بازرسی از دیگر صنوف نیز از سوی بازرسان اتاق اصناف تشدید شده است.

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...