جام شهدای ۱۵ خرداد به خان آخر رسید

جام شهدای ۱۵ خرداد به خان آخر رسید

جام شهدای ۱۵ خرداد به خان آخر رسید؛ دومین دوره مسابقات فوتبال خیابانی جام شهدای ۱۵ خرداد امروز پنجشنبه 13 مهرماه با برگزاری مسابقه فینال به پایان می‌رسد.

به گزارش ، مدیر امور فرهنگی بنیاد ۱۵ خرداد از برگزاری فینال دومین دوره مسابقات فوتبال خیابانی جام شهدای ۱۵ خرداد خبر داد و گفت: مرحله پایانی کشوری این مسابقات با حضور تیم‌های برگزیده ۳۱ استان و در دو رده سنی ۱۲ تا ۱۵ و ۱۵ تا ۱۸ سال به مدت ۳ روز در تهران برگزار می‌شود.

محمدرضا دهقان ادامه داد: مرحله پایانی مسابقات روز سه‌شنبه 11 مهرماه همزمان با میلاد با سعادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) در اردوگاه شهید باهنر تهران آغاز می‌شود و روز پنجشنبه 13 مهرماه با برگزاری مسابقه فینال و معرفی تیم‌های برنده و بازیکنان برتر به کار خود پایان می‌دهد.

دهقان خاطرنشان کرد: مراسم اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان این مسابقات با حضور برخی اعضای هیات دولت، مدیران ارشد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و ستاد تحول و توانمندسازی ۲۰۲۰، مسئولان فدراسیون و مربیان تیم ملی فوتبال برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: دومین دوره مسابقات خیابانی جام شهدای ۱۵ خرداد به همت و با حمایت بنیاد ۱۵ خرداد و با همکاری قرارگاه تحول و توانمندسازی محلات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با حضور ۵ هزار تیم و ۱۸ هزار بازیکن در سه سطح محلی، استانی و کشوری در همه استان‌ها برگزار شد.

او در تشریح جوایز این مسابقات اظهار داشت: علاوه‌بر اهدای جایزه بزرگ ۶۰ میلیون تومانی به تیم اول کشوری در هر دو رده سنی ذکر شده، تیم‌های دوم تا چهارم نیز به ترتیب ۴۰، ۳۰ و ۲۰ میلیون تومان هدیه دریافت می‌کنند. همچنین به بازیکن اخلاق، بهترین بازیکن و گلزن برتر هم ۱۰ میلیون تومان جایزه اهدا می‌شود.

به گفته مدیر امور فرهنگی بنیاد ۱۵ خرداد، نفرات برگزیده این مسابقات توسط استعدادیاب‌های فدراسیون فوتبال به تیم‌های ملی و لیگ برتر معرفی خواهند شد.

وی درباره اهداف برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی جام شهدای ۱۵ خرداد نیز گفت: استعدادیابی و تشویق به ورزش، جذب نوجوانان و جوانان در پویش استعدادیابی بنیاد ۱۵ خرداد و فراهم آوردن زمینه های  استفاده جامعه از ظرفیت‌های این استعدادها ازجمله اهداف برگزاری این مسابقات است.

دهقان با تاکید بر اینکه کارویژه استعدادیابی یکی از اولویت‌های بنیاد ۱۵ خرداد در دور جدید فعالیت‌هایش است، خاطرنشان کرد: شناسایی، رشد و توانمندسازی استعدادها یکی از ماموریت‌های جدید بنیاد به منظور تحقق ایران جوان است. در همین راستا، استراتژی‌ برگزاری مسابقات استعدادیابی فوتبال خیابانی جام شهدای ۱۵ خرداد، دیده شدن هرچه بیشتر کودکان و نوجوانان مستعد بدون امکانات است تا فرآیند استعدادیابی آنها در یک فضای سالم و بدون انحصار شکل بگیرد و ادامه‌دار باشد. تسهیلگری بنیاد ۱۵ خرداد نیز در این موضوع هدایت برابر استعدادها به تيم‌های فوتبالی و فوتسالی است که امیدواریم این جریان در کشور جاری و مستمر شود.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...