راه‌اندازی دستیار پاسخگویی هوشمند تلفنی در همراه اول

راه‌اندازی دستیار پاسخگویی هوشمند تلفنی در همراه اول

راه‌اندازی دستیار پاسخگویی هوشمند تلفنی در همراه اول؛ همراه اول در راستای ایجاد تجربه نوین دیجیتال برای مشتریان خود، از راه‌اندازی سامانه IVA به‌عنوان نخستین دستیار پاسخگویی هوشمند تلفنی تمام‌فارسی در مرکز تماس خود خبر داد.

به گزارش ، این اپراتور در ادامه برنامه دیجیتالی کردن خدمات خود و در راستای ایجاد تجربه نوین دیجیتال برای مشتریان، از سامانه IVA نخستین دستیار پاسخگویی هوشمند تلفنی تمام‌فارسی در ایران در مرکز تماس خود به طور رسمی رونمایی کرد.

بنابر اعلام مرکز ارتباطات، توسعه برند و رویدادهای بین‌المللی همراه اول، این سامانه که با بهره‌گیری از  فناوری‌ هوش مصنوعی و پردازش زبان طبیعی فارسی توسعه یافته، در حال حاضر به صورت ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته پاسخگوی سوالات متداول مشترکان همراه اول است.

مشترکان این اپراتور برای استفاده از این سرویس جدید باید با برقراری ارتباط با سامانه 9990 کلید شماره 3 و سپس کلید شماره 1 را انتخاب کنند.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...