برگزاری هشتمین جشنواره کارآفرینی امین‌الضرب

برگزاری هشتمین جشنواره کارآفرینی امین‌الضرب

برگزاری هشتمین جشنواره کارآفرینی امین‌الضرب؛ هشتمین دوره جشنواره کارآفرینی امین‌الضرب با معرفی و اعطای لوح، نشان و تندیس امین‌الضرب به 9 چهره برتر کارآفرینی، کسب‌وکار و اقتصاد برگزار می‌شود.

به گزارش ، اتاق بازرگانی تهران در 140 سالگی خود به‌عنوان دیرپاترین نهاد بخش خصوصی کشور، هشتمین دوره جشنواره کارآفرینی امین‌الضرب را برگزار می‌کند. در این جشنواره که از سال 1395 به صورت سالانه برگزار می‌شود، از چهره‌های برتر اقتصاد کشور تقدیر می‌شود.

در این مراسم کارآفرینان برتر، پیشکسوتان صنعت و مروجان اقتصاد آزاد رقابتی با محوریت بخش خصوصی به جامعه ایران معرفی می‌شوند و از دستاوردها و یک عمر فعالیت مستمر و اثربخش آنها در اقتصاد کشور توسط بخش خصوصی تقدیر می‌شود.

برابر اعلام هیات داوران، در این دوره از 3 چهره اقتصادی با اعطای تندیس امین‌الضرب تقدیر خواهد شد که در میان آنها دو کارآفرین برتر و فعال اقتصادی در زمینه تولید و صادرات و یک مدیر باسابقه اقتصادی تقدیر خواهد شد.

پنج فعال اقتصادی، کارآفرین و تولیدکننده در حوزه‌های صنایع غذایی، آرایشی و بهداشتی، برق و الکترونیک و ... به‌عنوان برگزیده و پیشکسوت صنعت لوح و نشان امین‌الضرب دریافت خواهند کرد. همچنین یک اقتصاددان نیز که تلاش موثر و فراوانی درراستای رشد و توسعه اقتصاد کشور با محوریت اقتصاد آزاد رقابتی و رشد بخش خصوصی کشور داشته است، با اعطای لوح و نشان امین‌الضرب مورد تقدیر قرار می‌گیرد.

انتخاب برگزیدگان این دوره از بین 720 مورد رسیده به هیات داوران صورت گرفته و برای این انتخاب 10 شاخص مختلف از سوی 22 عضو هیات داوران مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته است.

هشتمین دوره جشنواره کارآفرینی امین‌الضرب، سه‌شنبه اول اسفندماه 1402 از ساعت 9:30 در تالار وحدت تهران برگزار می‌شود. این مراسم به صورت مستقیم از طریق کانال آپارات اتاق تهران پخش می‌شود و فعالان اقتصادی، اعضای اتاق تهران و عموم علاقمندان می‌توانند این مراسم را به صورت زنده و مستقیم دنبال کنند.

پخش زنده از طریق آپارات:

https://www.aparat.com/tccim/live
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...