رکوردشکنی چادرملو در تولید محصولات زنجیره پایین‌دستی

رکوردشکنی چادرملو در تولید محصولات زنجیره پایین‌دستی

رکوردشکنی چادرملو در تولید محصولات زنجیره پایین‌دستی؛ امسال هم باید همچون گذشته در امر تولید محصولات شرکت تلاش مضاعف داشته باشیم و با استفاده از تجارب بدست آمده، خود را توانمندتر سازیم.

به گزارش ، مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در نخستین روز سال نو با حضور در بین همکاران واحدهای مختلف عملیاتی، فنی، مهندسی و دیگر بخش‌های مجتمع‌های معدنی و صنعتی، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن سال نو و ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات آنان، از تلاش‌های شبانه‌روزی و خستگی‌ناپذیر کارکنان و کارگران پرتلاش این واحدها در سال گذشته قدردانی کرد.

امیرعلی طاهرزاده در دیدار با این گروه از پرسنل که در تعطیلات نوروزی نیز در حال انجام وظیفه بودند، گفت: در سال گذشته با وجود تمامی محدویت‌های انرژی که قطعا در تولید تاثیرگذار بوده است، توانستیم با همت و پشتکار همه فعالان در مجتمع‌های معدنی و صنعتی رکوردهای قابل قبولی در تولید محصولات بالاخص در زنجیره پایین‌دستی برای نخستین بار از ابتدای بهره‌برداری داشته باشیم و موفق شویم در سالی که مقام معظم رهبری سال مهار تورم و رشد تولید نامگذاری کردند، شعار سال را محقق سازیم و در پیشبرد اهداف سازمانی و اثربخشی در اقتصاد کشور نیز گامی موثر برداریم.

طاهرزاده افزود: امسال هم باید همچون گذشته در امر تولید محصولات شرکت تلاش مضاعف داشته باشیم و با استفاده از تجارب بدست آمده، خود را توانمندتر سازیم.

مدیرعامل چادرملو همچنین در ادامه بازدیدهای خود با همراهی ائمه جمعه و فرمانداران شهرستان‌های اردکان و بهاباد با حضور در منازل تعدادی از خانواده‌های معزز شهیدان ضمن ادای احترام به روح بلند و آرمانهای شهدای والامقام و عرض تبریک عید نوروز و ماه مبارک رمضان به خانواده‌های این عزیزان اظهار داشت: عزت و اقتدار و امنیت کنونی کشور مدیون ایثار و ازخودگذشتگی شهیدان گرانقدر و جانبازان سرافراز میهن اسلامی است و خود را مدیون این عزیزان می دانیم. از این رو تلاش می‌کنیم درحد توان و مسئولیتی که برعهده داریم در راه عزت و آبادانی  کشور به تکلیف خود عمل کنیم و باور داریم که دعای خیر خانواده شهیدان می‌تواند ما را در انجام وظایف یاری کند تا شاهد ایرانی سربلند و شکوفا باشیم.

بنابر اعلام روابط عمومی چادرملو، مدیرعامل چادرملو و همراهان، همچنین از بخش‌های مختلف گنجینه ایثار و شهادت شهرستان اردکان بازدید و در جریان اقدامات صورت گرفته به منظور جمع‌آوری آثار بجامانده از شهدای والا مقام منطقه قرار گرفتند.

طاهرزاده در پایان این بازدید، با ارزشمند توصیف کردن گنجینه ایثار و شهادت اردکان و تاکید بر لزوم تلاش درجهت معرفی بیش از پیش این آثار ماندگار، با هدف حفظ و اشاعه فرهنگ جهاد و شهادت در بین نسل‌های آینده، از دست‌اندرکاران این مجموعه تقدیر و تشکر کرد.


 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...