تشکیل استان تهران شرقی در چرخه پیگیری

تشکیل استان تهران شرقی در چرخه پیگیری

تشکیل استان تهران شرقی در چرخه پیگیری؛ طرح تشکیل استان تهران شرقی در کمیسیون سیاسی دولت به تصویب رسیده و در ادامه باید در هیأت دولت و صحن علنی مجلس نیز بررسی و تصویب شود.

به گزارش، معاون وزیر کشور از ادامه سیر تشکیل استان تهران شرقی خبر داد و گفت: این تقسیمات فرآیندی دارد که در حال پیگیری است و تاکنون در کمیسیون سیاسی دولت تصویب شده و براساس قانون باید در دولت و مجلس بررسی شود.

سیدمحمدتقی شاهچراغی ظهر امروز چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 در جلسه شورای اداری ورامین با اشاره به لزوم پیگیری مطالبات مردم اظهار داشت: تشکیل استان شرقی و استان شدن ورامین فرایندی دارد که آغاز شده و در مسیر اجراست.

شاهچراغی با بیان اینکه بخشی از کارهای استان تهران شرقی پیش رفته است، افزود: این تقسیمات فرآیندی دارد که در حال پیگیری است و تاکنون در کمیسیون سیاسی دولت مصوب و براساس قانون باید در دولت و مجلس بررسی شود.

معاون وزیر کشور تصریح کرد: مطالبات مردم و مشکلات احصا شده بنابراین باید ثبت و توسط فرمانداران و معاونان استاندار تهران رسیدگی شود.

شاهچراغی اظهار داشت: ارتباط با مردم نیاز به برنامه‌ریزی مستمر دارد و فرمانداران و بخشداران باید به این نکته توجه کنند که دیدار با اقشار مختلف جامعه ازجمله دانشجویان، کشاورزان، عشایر و ... منوط به دوره خاصی نباشد و مشکلات احصا شده به‌صورت مستمر پیگیری شود.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...