استقرار میز ICC ایران در اتاق تهران

استقرار میز ICC ایران در اتاق تهران

استقرار میز ICC ایران در اتاق تهران؛ آیین استقرار نمایندگی کمیته ایرانی اتاق بازرگانی بین‌المللی (ICC) در پنجره واحد فیزیکی کسب‌وکار اتاق تهران برگزار شد.

به گزارش ، درراستای توافق اتاق بازرگانی تهران و کمیته ایرانی اتاق بازرگانی بین‌المللی، نمایندگان این کمیته در پنجره واحد فیزیکی کسب‌وکار اتاق تهران مستقر شده و ضمن پاسخگویی و معرفی خدمات ICC شرایط عضویت فعالان اقتصادی در این نهاد را تشریح می‌کنند.

استقرار نمایندگی کمیته ایرانی اتاق بازرگانی بین‌المللی با حضور بهمن عشقی دبیرکل اتاق تهران و محمد خزاعی دبیرکل کمیته ایرانی اتاق بازرگانی بین‌المللی به‌منظور توسعه همکاری‌ها، تبیین و توضیح خدمات و شرایط عضویت فعالان اقتصادی در ICC و به‌دنبال آن کمک به تقویت حضور بازرگانان ایرانی در عرصه تجارت بین‌الملل انجام گرفت.

دبیرکل اتاق تهران با اشاره به اینکه چهار هدف کلی برای اتاق تهران تا سال 1405 تعیین شده است، توضیح داد: یکی از این اهداف افزایش تعداد اعضای اتاق تهران تا 60 هزار عضو است. همچنین حل دست‌کم یک مساله حوزه کسب‌وکار در سال به عنوان یکی دیگر از اهداف اتاق تعیین شده است.

بهمن عشقی ادامه داد: هدف دیگر ما این است که تا سال 1405 حداقل 80 درصد اعضا از یکی از خدمات اتاق تهران استفاده کرده باشند.

او با بیان اینکه افزایش صادرات اعضای اتاق تهران تا سال 1405 به دو برابر ارقام فعلی که احتمالا تا پایان سال جاری به 14 میلیارد دلار می‌رسد، به عنوان یکی از هدف‌گذاری‌های دیگر در دست پیگیری قرار دارد، ادامه داد: به هر حال یکی از مسایل کشور ناترازی ارزی است که اگر اتاق تهران بتواند دست‌کم بخشی از این ناترازی را برطرف کند، کمک بزرگی به دولت کرده است.

دبیرکل اتاق تهران استقرار نمایندگی کمیته ایرانی اتاق بازرگانی بین‌الملل در اتاق تهران را خدمت دیگری به اعضا توصیف کرد و گفت: این اقدام زمینه افزایش عضوگیری این کمیته را نیز فراهم می‌کند.

در ادامه، دبیرکل کمیته ایرانی اتاق بازرگانی بین‌المللی (ICC) طی سخنانی با اشاره به اینکه این همکاری نتایج مورد رضایت دو طرف را به همراه خواهد داشت، ادامه داد: باتوجه به نگرش و بینشی که در اتاق تهران حاکم است، انتظار این است که ارتباط منسجم‌تری میان اتاق تهران و کمیته ایرانی اتاق بازرگانی بین‌المللی شکل بگیرد.

محمد خزاعی همچنین گفت که باید راهکارهایی برای ارتباط و تماس اتاق بازرگانی تهران و اتاق بازرگانی بین‌المللی در پاریس نیز پیش‌بینی شود.

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...