انتصاب مدیر جدید مجتمع صنعتی چادرملو

انتصاب مدیر جدید مجتمع صنعتی چادرملو

انتصاب مدیر جدید مجتمع صنعتی چادرملو؛ مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در مراسمی مدیر جدید مجتمع صنعتی چادرملو را منصوب کرد. 

به گزارش، در مراسمی که صبح روز شنبه 13 مرداد 1403 در سالن اجتماعات شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با حضور معاونان و مدیران شرکت برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های صادقانه مهدی حسین‌پور معاون تولید و بهره‌برداری و مدیر مجتمع صنعتی چادرملو، مجید ضیایی معرفی و به این سمت منصوب شد.

بر اساس این گزارش، امیرعلی طاهرزاده مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در ابتدای این مراسم با تاکید بر اینکه مجموعه چادرملو به عنوان یک بنگاه اقتصادی همواره در دو رکن تولید و توسعه اقدام و گامهای بلندی نیز برداشته است، گفت: یکی از مجموعه‌های مهم چادرملو، مجتمع صنعتی است که واحدهای زنجیره پایین‌دستی فولاد در آن مستقر و دارای جایگاه و نقش اساسی در فعالیت‌های زنجیره فولاد شرکت است.

طاهرزاده اضافه کرد: طی 2 سال اخیر با تلاش‌های همه کارکنان، رکوردهای قابل توجهی در تولید این واحدها به ثبت رسیده است که از بدو فعالیت آنها بی‌سابقه بوده و این موفقیت در سایه تلاش و ممارست مدیران متخصص و متعهد و کارگران سخت کوش محقق شده است و قدردان این تلاش‌ها هستیم.

بنابر اعلام روابط عمومی چادرملو، وی ضمن تقدیر از حسین‌پور و آرزوی توفیق روزافزون برای او، برای ضیایی نیز که دارای سابقه طولانی و موثر در صنایع معدنی کشور است آرزوی موفقیت و تداوم روند رو به رشد تولید با ایجاد همگرایی و هم‌افزایی در بین تمامی ارکان مرتبط با شرکت را کرد.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...