باماکارت ایران زمین معرفی شد

باماکارت ایران زمین معرفی شد

باماکارت ایران زمین معرفی شد؛ نئوبانک باما با رویکرد توانمندسازی اجتماعی، این کارت را به عنوان ابزاری برای ارتقای کیفیت زندگی، افزایش دسترسی به خدمات بانکی و ایجاد نظم در ارایه خدمات محلی معرفی کرد.

به گزارش ، در پی امضای تفاهمنامه بانک ایران زمین و بنیاد آینده‌سازان محلات، «باماکارت» به عنوان یکی از خدمات نوآورانه نئوبانک باما در بانک ایران‌زمین به عنوان نخستین بانک محلات معرفی شد؛ کارتی ترکیبی که قابلیت ارائه هم زمان اطلاعات هویتی و اطلاعات بانکی را در یک ابزار واحد فراهم می‌کند.

این کارت با هدف ایجاد یک هویت یکپارچه برای ساکنان محلات کم‌برخوردار و همچنین تسهیل دسترسی به خدمات مالی دیجیتال طراحی شده است و می‌تواند بخش مهمی از نیازهای روزمره کاربران را پوشش دهد.

علی آقامحمدی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن ابراز خرسندی از عملکرد بانک ایران زمین در حمایت از محلات کم‌برخوردار کشور، پروژه باما (بانک محلات ایران زمین) را یکی از موفق‌ترین اقدامات این بانک در توانمندسازی اقشار آسیب‌پذیر دانست و بر تداوم آن تاکید کرد.

باماکارت با ساختاری دوگانه به‌گونه‌ای عمل می‌کند که هم روی کارت اطلاعات شناسایی افراد و هم پشت کارت اطلاعات کارت بانکی و حساب نئوبانک باما کاربر درج شده است. این ویژگی باعث می‌شود افراد بتوانند بدون نیاز به چندین کارت یا مدارک مختلف، امور شناسایی، خرید، پرداخت و دریافت خدمات بانکی را تنها با یک کارت انجام دهند.

آقامحمدی، محلات کم‌برخودار را عامل مهم در توسعه شهری بیان کرد و گفت: پتانسیلی که در این محلات وجود دارد به همراه حمایت بانک ایران زمین، می‌تواند عامل موثری برای ایجاد ظرفیت‌های بزرگ در بخش مراودات و تجارت باشد.

هدف اصلی از توسعه باماکارت، تقویت زیرساخت‌های مالی و هویتی در محلات و جوامع کم‌برخوردار است. نئوبانک باما با رویکرد توانمندسازی اجتماعی، این کارت را به عنوان ابزاری برای ارتقای کیفیت زندگی، افزایش دسترسی به خدمات بانکی و ایجاد نظم در ارایه خدمات محلی معرفی کرده است.

باماکارت بخشی از زیست‌بوم مالی – اجتماعی باما (بانک محلات ایران زمین) است که قرار است هویت دیجیتال، خدمات پرداخت و ارتباطات محلی را در قالبی یکپارچه ارائه دهد.

معرفی باماکارت گامی مهم در توسعه بانکداری اجتماعی توسط بانک ایران‌زمین به شمار می‌رود. این کارت نه‌تنها دسترسی به خدمات مالی را ساده‌تر می‌کند، بلکه امکان اتصال افراد به خدمات محلی، شبکه‌های اجتماعی محلات و سامانه‌های ارتباطی پروژه باما را نیز تسهیل خواهد کرد.

باماکارت به عنوان محور اصلی تعاملات مالی و هویتی در زیست‌بوم باما نقش‌آفرینی می‌کند و زیرساختی برای شکل‌گیری خدمات هوشمند و پایدار در سطح محلات ایجاد کرده است.

بانک ایران‌زمین به عنوان نخستین بانک محلات در مسیر توسعه خدمات نوین خود، همواره بر افزایش رضایت و اعتماد مشتریان تأکید دارد. ارائه باماکارت نیز در همین راستا انجام شده است تا تجربه‌ای ساده‌تر، سریع‌تر و قابل اتکاتر از بانکداری دیجیتال برای کاربران محلات کمتر برخوردار فراهم شود.

این بانک با تمرکز بر نیازهای واقعی شهروندان و ایجاد ابزارهای کارآمد در سطح محلات، تلاش دارد نقش مؤثرتری در بهبود کیفیت زندگی و ارتقای خدمات مالی کشور ایفا کند.

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...