ابربدهکاران بانکی ایران معرفی شدند

ابربدهکاران بانکی ایران معرفی شدند

پایگاه خبری صنعت‌صنف: پس از بانک ملی، بانک‌های کشاورزی، مسکن، پست بانک، صادرات و رفاه کارگران نیز اسامی ابربدهکاران را منتشر کردند.
وزیر اقتصاد در سال گذشته بانک‌ها را مکلف کرد تا اسامی ابربدهکاران را در وبسایت خود منتشر کنند. اما تا پایان سال گذشته خبری از انتشار اسامی نشد ولی در سال جدید و از روز گذشته، شش بانک نسبت به انتشار اسامی ابربدهکاران خود اقدام کرده‌اند.
پاییز سال گذشته وزیر امور اقتصادی و دارایی در نامه‌ای از بانک مرکزی درخواست کرد تا بانک‌ها را به انتشار هر سه ماه یکبار فهرست ابربدهکاران در سایت خود ملزم کند.
همچنین، در این زمینه بانک‌ها باید مشخصات تسهیلات گیرنده یا متعهد، توجیه بانک برای تخصیص منابع، مبلغ تسهیلات یا تعهدات، میزان بازپرداخت، مانده بدهی، نرخ سود، نوع کلی تضامین را نیز منتشر کنند.
درحالیکه تاکنون هفت اسامی بدهکاران کلان را منتشر کرده‌اند اما برخلاف دستور وزیر اقتصاد به بانک‌ها، برخی از آنها جزئیات پرداخت تسهیلات و میزان بدهی را اعلام نکرده‌اند.
در ادامه می‌توانید فایل فهرست ابرهدکاران بانک ملی را از این لینک https://bmi.ir/fa/uploadedfiles/archivefiles/2022_04_09/32579c506d__ab7239ef28.pdf دریافت کنید و تصاویر اسامی بدهکاران کلان بانک‌های کشاورزی، مسکن، پست‌بانک، صادرات، رفاه کارگران و سپه را ببینید.

2345

    6 

فهرست بدهکاران بانک سپه

س

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...