برگزاری انتخابات در کیش برای جلوگیری از حاشیه‌ها

برگزاری انتخابات در کیش برای جلوگیری از حاشیه‌ها

هزینه برگزاری نهمین دوره شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی حدود ۲ میلیارد تومان خواهد بود و رقم ۶.۵ میلیارد تومان تهمت و افترا است.

به گزارش ، حمزه شکیب، سرپرست سازمان کشور در جمع خبرنگاران درباره اخباری مبنی بر هزینه ۶.۵ میلیارد تومانی برگزاری انتخابات نهمین دوره شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان که روز ۲۲ اردیبهشت در جزیره کیش برگزار می‌شود اظهار داشت: انتظار ما این است که تهمت و افترا نزنید، حیف است. در این انتخابات ۵۰۰ نفر شرکت ندارند و با حضور ۳۸۳ نفر برگزار می‌شود.

شکیب با بیان اینکه حق عضویت ۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومانی علی‌الحساب تعیین شده است، افزود: این مبلغ قبلا در بودجه ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان بود که امسال باتوجه به تورم ۴۰ درصد آن را به ۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رساندیم که علی‌الحساب است.

وی تصریح کرد: هزینه برگزاری انتخابات ۲ میلیارد تومان می‌شود. در این هشت دوره فقط دو دوره انتخابات در تهران بوده و دیگر ادوار در جاهای بی‌طرف برگزار شده که وابسته به هیچ استانی نباشد زیرا در هر استانی انتخابات برگزار شود ممکن است از میزبانی، استفاده‌هایی صورت گیرد. همیشه مرسوم بوده در یک جایی باشد مثل منطقه آزاد باشد و عمدتا در کیش برگزار می‌شد. امسال هم با شرایط خاصی که حاکم است و وضعیتی که داریم برای اینکه حاشیه‌ها را کم کنیم، انتخابات را به کیش بردیم.

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...