ورود بیمه اتکائی امین به عرصه دیپلماسی اقتصادی

ورود بیمه اتکائی امین به عرصه دیپلماسی اقتصادی

ورود بیمه اتکائی امین به عرصه دیپلماسی اقتصادی؛ مدیرعامل بیمه اتکائی امین از اقدامات و تحرکات جدید این شرکت برای ورود به عرصه دیپلماسی اقتصادی خبر داد.

به گزارش ، نایب رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه اتکائی امین با بیان این مطلب در مراسم سالگرد تأسیس شرکت بیمه اتکائی امین که با حضور سهامداران، پیشکسوتان، مدیران عامل سابق، مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره و کارکنان این شرکت برگزار شد، اظهار داشت: پیشکسوتان صنعت بیمه زبان گویای تاریخ بیمه هستند که مدیران جوان صنعت بیمه می‌توانند از دانش و تجربه آنها استفاده کنند.

موسی رضایی با تأکید بر حفظ ارزش‌های اخلاقی در رعایت اصول حرفه‌ای بیمه‌گری افزود: استفاده از توانمندی پیشکسوتان در عبور از شرایط سخت تحریم می‌تواند راهگشای بسیار از مسائل امروز صنعت بیمه باشد.

رضایی با تجلیل از پیشکسوتان بیمه اتکائی امین خاطرنشان کرد: پویایی و چابکی این شرکت مرهون تلاش‌ها و زحمات و ریل‌گذاری درست این عزیزان است. 

وی اضافه کرد: درصدد هستیم ضمن حفظ دستاوردهای مدیران پیشین، برنامه های جدیدی را براساس شرایط خاص صنعت بیمه در راستای توسعه بازار بیمه‌ای و سرمایه‌گذاری‌های شرکت اجرا کنیم.


مدیرعامل بیمه اتکائی امین در ادامه یکی از مهمترین اهداف شرکت را افزایش سرمایه دانست و عنوان کرد: اقدامات و تحرکات جدیدی برای ورود به عرصه دیپلماسی اقتصادی آغاز کرده‌ایم و به دنبال این هستیم تا با همکاری های دوجانیه و چندجانبه با کشورهای منطقه ازجمله سوریه، عراق، قطر و عمان از یک سو و کشورهای حوزه قفقاز و روسیه از سوی دیگر، فعالیت‌های منطقه‌ای و بین‌المللی شرکت را احیا و توسعه دهیم.

به گزارش روابط عمومی بیمه اتکائی امین، در این مراسم که با حضور اعضای هیأت مدیره و مدیرعامل شركت‌های بیمه آسیا، توسعه كسب‌وكار سبا، بيمه البرز، بيمه دانا و اعضای هیأت مدیره و کارکنان این شرکت برگزار شد، از علی موسی‌الرضا، پیشکسوت صنعت بیمه و از بازماندگان حادثه تروریستی هفتم تیرماه 1360 سیدمحمد مهدی علوی، رئیس هیأت مدیره سابق بیمه اتکائی امین و چهره ماندگار صنعت بیمه کشور و لطف‌الله نکوئی و سیدمصطفی کیایی، مدیران عامل پیشین بیمه اتکائی امین به پاس تلاش‌ها و زحمات شایسته‌شان تجلیل شد.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...