تفاهم‌ نوردکاران و اتاق تهران برای توسعه کسب‌وکار

تفاهم‌ نوردکاران و اتاق تهران برای توسعه کسب‌وکار

تفاهم‌ نوردکاران و اتاق تهران برای توسعه کسب‌وکار؛ انجمن نوردکاران فولادی ایران و اتاق بازرگانی تهران در راستای رشد و توسعه فضای کسب‌وکار تفاهم‌نامه‌ای امضا کردند.

به گزارش پایگاه خبری صنعت‌صنف، تفاهم‌نامه همکاری میان معاونت کسب‌و‌کار اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران و انجمن نوردکاران فولادی ایران با هدف توانمندسازی بنگاه‌های فعال در زنجیره فولاد و پایش و حل مشکلات کسب‌و‌کارهای این صنعت در اتاق تهران به امضا رسید.

دبیر کل انجمن نوردکاران فولادی ایران درباره مفاد این تفاهم‌نامه که به امضای وی و هومن حاجی‌پور، معاون کسب‌وکار اتاق بازرگانی تهران رسید، اظهار داشت: مفاد این تفاهم‌نامه شامل ارائه خدمات مشاوره‌ای ازجمله امور گمرکی، مالیات، تامین اجتماعی، مالی و بانکی، امور ورشکستگی، قانون کار، محیط زیست، سیستم مالی و ... و همچنین ارائه خدمات تماس (تعریف تماس خروجی و اجرای پروژه‌های پژوهشی) به درخواست انجمن بود.

اباذر براری افزود: استفاده از ظرفیت‌های اطلاع‌رسانی، کارشناسی و مراجع تصمیم‌ساز و تصمیم‌گیر برای حل و فصل مسائل و مشکلات فعالان اقتصادی ذی‌ربط، رفع موانع و تسهیل فضای مربوطه و تعریف و اجرای رویدادهای تخصصی حوزه فولاد از دیگر موضوعات این تفاهم‌نامه بود.

بنابر این اعلام، انجمن در این تفاهم‌نامه متعهد به نشر و ترویج خدمات مشاوره‌ای و رویدادهای مربوط به معاونت از طریق کانال اطلاع‌رسانی انجمن شده و نیازسنجی و اولویت‌بندی عناوین آموزشی کاربردی و پژوهشی مورد نیاز اعضای انجمن و همچنین پایش و احصاء چالش‌های فعالان اقتصادی انجمن از دیگر مفاد این تفاهم‌نامه است.

همچنین همکاری مشترک برای تعریف، اولویت‌بندی و اجرای رویدادهای تخصصی حوزه فولاد، تعریف پروژه‌های پژوهشی، ایجاد و ارائه پایگاه داده اعضای انجمن جهت برقراری تماس خروجی پروژه‌های پژوهشی، تامین هزینه‌های اجرایی رویدادهای تخصصی حوزه فولاد و برقراری تماس خروجی ازجمله تعهدات انجمن در این تفاهم‌نامه است.

از سوی دیگر معاونت کسب‌وکار اتاق بازرگانی تهران نیز در این تفاهم‌نامه متعهد به تعریف و اجرای دوره‌های آموزشی کاربردی و پروژه‌های پژوهشی براساس نیازسنجی انجمن و بررسی و تحلیل چالش‌های احصاء شده از سوی انجمن و انعکاس نتایج به مراجع ذی‌ربط و پیگیری تا حصول نتیجه و ارائه خدمات مشاوره به اعضای انجمن است. از دیگر مفاد این تفاهم‌نامه همکاری مشترک تعریف، اولویت‌بندی و اجرای رویدادهای تخصصی حوزه و تعریف و برقراری تماس‌های خروجی و ارائه نتایج است.

دبیر کل انجمن نوردکاران فولادی ایران پس از امضای این تفاهم‌نامه با اشاره به عضویت 60 شرکت فولادی در این و اشتغال‌آفرینی بیش از 60 هزار نفر در سراسر کشور از سوی اعضای این تشکل صنعتی، از زنجیره فولاد در کشور به‌عنوان یکی از مهمترین زنجیره‌های ارزش و ارزآور یاد کرد و با بیان اینکه تشکل نوردکاران فولادی ایران، انجمنی نوپا در کشور است، ارتقای سطح کمی و کیفی اعضای این تشکل از طریق دریافت خدمات آموزشی اتاق تهران و کمک به توسعه صادرات فعالان این بخش را ازجمله دستاوردهای قابل پیش‌بینی این همکاری برشمرد.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...