پرداخت وام بدون ضامن رسالت با سامانه مرآت

پرداخت وام بدون ضامن رسالت با سامانه مرآت

پرداخت وام بدون ضامن رسالت با سامانه مرآت؛ در حال حاضر مشتریان بانک قرض‌الحسنه رسالت با عضویت در سامانه اعتبارسنجی مرآت وام خود را دریافت می‌کنند.

به گزارش ، مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه رسالت با اشاره به اینکه اعتبارسنجی بخش خرد جامعه به‌عنوان یک نیاز در نظام بانکی مطرح بوده است، افزود: این خلاء از چهار سال قبل با سامانه اعتبارسنجی مرآت برطرف شده و در حال حاضر مشتریان بانک قرض‌الحسنه رسالت با عضویت در این سامانه وام خود را دریافت می‌کنند.
محمدحسین حسین‌زاده با بیان اینکه در حال حاضر بیش از چهارمیلیون نفر از مشتریان این بانک عضو سامانه اعتبارسنجی مرآت هستند، افزود: سامانه اعتبارسنجی مرآت پس از ثبت اطلاعات متقاضیان، با پردازش اطلاعات مالی توان بازپرداخت و تعهد فرد را اعلام می‌کند و بانک قرض‌الحسنه رسالت نیز براساس این اعتبارسنجی به متقاضی وام پرداخت می‌کند.

بنابر اعلام روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه رسالت، حسین‌زاده مجموع وام‌های پرداختی بانک قرض‌الحسنه رسالت را در سال جاری ۴۰۰ هزار فقره با رقمی حدود 19 هزار میلیارد تومان و میانگین ۴۵ میلیون تومان برای هر فقره عنوان کرد و اظهار داشت: حدود ۲۰ درصد این وام‌ها چون سطح بالایی در اعتبارسنجی داشتند، بدون دریافت هیچگونه اسناد ضمانتی پرداخت شده‌اند.

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه رسالت تصریح کرد: از ۸۰ درصد باقیمانده حدود ۳۵ درصد فقط با سفته شخص متقاضی وام و مابقی با یک ضامن و فقط با سفته، وام خود را دریافت کرده‌اند.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...