طلا بدهید وام بگیرید

طلا بدهید وام بگیرید

طلا بدهید وام بگیرید؛ مشتریان بانک ملی (اشخاص حقیقی) در چارچوب طرح «کارگشای ملی» می‌توانند در برابر توثیق طلا، جواهرات، مسکوکات و شمش طلا، تسهیلات دریافت کنند.

به گزارش ، بانک ملی ایران در جدیدترین شرایط پرداخت تسهیلات به مشتریان خود با هدف پاسخگویی مناسب جهت رفع نیازهای مالی مشتریان و تسهیل و تسریع در فرآیند خدمات، طرح تسهیلاتی «کارگشای ملی» را تدوین و ارائه کرده است.

در این طرح مشتریان با افتتاح حساب سپرده کوتاه‌مدت ویژه طرح در همه شعب بانک ملی ایران و پس از کسب امتیازات لازم، علاوه‌بر گرفتن تسهیلات ویژه تا سقف 50 میلیون تومان از دیگر مزایای طرح ( شامل تسهیلات ویژه استفاده از خدمات مسافرتی شرکت علی بابا ، استفاده از کارت اعتباری خرید از فروشگاه‌های گروه صنعتی انتخاب الکترونیک آرمان و شرکت همتاصنعت ویرا تا سقف 50 میلیون تومان) نیز بهره‌مند خواهند شد.

بنابر اعلام روابط عمومی بانک ملی ایران، این تسهیلات در قالب عقد مرابحه با نرخ سود مصوب شورای پول و اعتبار در قبال توثیق طلای ساخته شده و جواهرات، مسکوک طلا و شمش طلا تا سقف 50 میلیون تومان با بازپرداخت اقساطی حداکثر 60 ماهه پرداخت می‌شود. از این رو متقاضیان می‌توانند با مراجعه به شعب این بانک در سراسر کشور نسبت به افتتاح حساب و سپرده‌گذاری نزد بانک ملی ایران اقدام کرده و طبق شرایط و باتوجه به میزان امتیازات کسب شده علاوه‌بر دریافت تسهیلات تا سقف تعیین شده از دیگر مزایای متنوع این طرح بهره‌مند شوند.

گفتنی است، در این طرح، امتیاز دریافت تسهیلات، قابل انتقال به اشخاص ثالث نیز است. به زودی امکان افتتاح حساب طرح کارگشای ملی از طریق سامانه‌های مجازی بانک شامل سامانه بام، نشان بانک، اپلیکیشن ایوا و ... فراهم خواهد شد.

مشتریان برای کسب اطلاعات بیشتر جهت استفاده از تسهیلات فوق می‌توانند به یکی از شعب بانک ملی ایران در سراسر کشور مراجعه و یا با کارشناسان واحد ارتباط مردمی بانک با خطوط ویژه تلفن 64140 تماس بگیرند.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...