پرداخت معوقه افزایش حقوق با حقوق آبان

پرداخت معوقه افزایش حقوق با حقوق آبان

پرداخت معوقه افزایش حقوق با حقوق آبان؛ رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره ترمیم حقوق کارکنان و بازنشستگان لشکری و کشوری گفت که مابه‌التفاوت افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان لشکری و کشوری از مهرماه محاسبه و در آبان پرداخت می‌شود.

به گزارش ، سیدمسعود میرکاظمی در این‌باره افزود: مجلس اصلاحاتی در لایحه دولت در این زمینه انجام داد که دولت نیز با آن موافق بود. بر این اساس مابه‌التفاوت این افزایش حقوق از مهرماه محاسبه و در آبان‌ماه پرداخت می‌شود.

میرکاظمی که در نشست کمیسیون صنایع و معادن مجلس حضور پیدا کرده بود، اظهار داشت: در این جلسه منابع و مصارف کشور در 7 ماهه اخیر بررسی شد. همچنین میزان دریافت حقوق مالکانه معادن و اشکالاتی که در جدول ابلاغی بوده، مورد بررسی قرار گرفت.

وی درباره کسری بودجه در سال جاری، تصریح کرد: می‌توان گفت امسال نخستین سالی است که طی چند سال گذشته 40 درصد درآمد نفتی وارد صندوق توسعه ملی می‌شود، این در حالی است که در سنوات قبل اجازه گرفته می‌شد و 20 درصد به صندوق توسعه واریز می‌شد.

به‌گفته میرکاظمی الحمدالله امروز در هزینه‌های جاری و اجتناب‌ناپذیر کسری نداشتیم حتی از ابتدای سال و در شش ماه 40 هزار میلیارد تومان به حوزه عمرانی پرداخت شده است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه تصریح کرد: درآمدهای دولت در نیمه دوم سال بهتر می‌شود و انشاءالله در نیمه دوم حتی پرداخت‌های عمرانی نیز بیشتر خواهد شد و وضعیت پروژه‌ها بهتر می‌شود.

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...