اعلام برنامه‌های کنفرانس ژئومکانیک نفت

اعلام برنامه‌های کنفرانس ژئومکانیک نفت

اعلام برنامه‌های کنفرانس ژئومکانیک نفت؛ چهارمین کنفرانس ملی ژئومکانیک نفت در طول سه روز برگزاری میزبان متخصصان، اندیشمندان، اساتید دانشگاه و فعالان صنعت نفت و گاز است.

به گزارش پایگاه خبری صنعت‌صنف، کنفرانس چهارم ژئومکانیک نفت با تاکید بر نوآوری و فناوری در روزهای 11، 12 و 13 بهمن‌ماه 1401 در محل دانشکده مهندسی عمران دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی با هدف ايجاد فضايي مناسب جهت تبادل تجربيات پژوهشگران و متخصصان دانشگاه و صنعت در حوزه ژئومکانیک نفت برگزار می‌شود.

بنابر اعلام دبیرخانه همایش، باتوجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده از سوی انجمن ژئومکانیک نفت ایران و پژوهشکده بهره‌وری صنعت نفت دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، مجموعه‌ای از میزگردهای تخصصی، سخنرانی‌های کلیدی، جلسات ارائه مقالات، کارگاه آموزشی و تور ژئومکانیکی در روزهای برپایی این همایش تدارک دیده شده که در جدول زیر آمده است.

همچنین تور ژئومکانیکی «بررسی سیستم نفتی ناحیه قم و بازدید از میدان نفتی البرز» در روز 14 بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

به گزارش ، دبیرخانه برگزاری چهارمین کنفرانس ملی ژئومکانیک نفت از همه اساتید، محققان، صنعتگران، دانشجویان و علاقمندان این حوزه دعوت به عمل می‌آورد تا با ثبت‌نام و شرکت در کنفرانس و برنامه‌های جانبی آن، بر شکوه این رویداد مهم علمی کشور بیفزایند.

متقاضیان و علاقمندان برای ثبت‌نام و شرکت در کنفرانس ملی ژئومکانیک و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت کنفرانس به نشانی pgc2023.kntu.ac.ir مراجعه کنند.


 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...