بررسی وضعیت دلار در کارگروه سه نفره

بررسی وضعیت دلار در کارگروه سه نفره

بررسی وضعیت دلار در کارگروه سه نفره؛ قرار است یک کارگروه سه‌نفره تشکیل و نوسانات بازار دلار را بررسی کند.

به گزارش ، محمدتقی نقدعلی، نماینده خمینی شهر در نشست نوبت دوم امروز صحن مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور خطاب به رئیس مجلس گفت: در جلسه روز گذشته نمایندگان پیشنهادی را مطرح کردند و شما نیز قبول کردید تا کارگروهی از مجلس درباره وضعیت ارز اظهارنظر کند.

نقدعلی تاکید کرد: وظیفه نظارتی مجلس اقتضا می‌کند که برای وضعیت دلار، تورم و افزایش قیمت سکه راهکار اجرایی ارائه کند بنابراین اینکه رئیس مجلس می‌گوید که اگر دولت از ما درخواست کند، کمک خواهیم کرد، قابل قبول نیست چراکه مجلس باید در اجرای وظیفه نظارتی خود گام بردارد.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: یک جلسه برگزار کردیم و نتیجه آن هم تشکیل کارگروهی سه نفره از مجلس بود اما اینکه منتظر بمانیم تا دولت از ما درخواست کند، جواب مطلوبی نیست.

این نماینده مجلس ادامه داد: من و برخی از صاحبنظران و حتی شاید برخی از نمایندگان نیز نظرشان این باشد که همان‌گونه که برای برخی امورات که کارگروه حقیقت‌یاب تعیین می‌کنیم، یک کارگروه سه نفره نیز تشکیل شود تا بررسی کنند که چرا وضع دلار اینطور است و تا کجا قرار است پیش برود.
 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...