عیدانه همراه عرضه شد

عیدانه همراه عرضه شد

عیدانه همراه عرضه شد؛ همراه اول به مناسبت نوروز 1402، اقدام به طراحی بسته‌های عیدانه ویژه‌ای برای همه مشترکان دائمی و اعتباری خود کرده است که از امروز 29 اسفند تا پایان عید سعید فطر در سال 1402 در قالب عیدی اول، هدیه می‌دهد.

به گزارش ، این بسته‌های ویژه عیدانه در دو گروه «خدمات زندگی دیجیتال» مختص استفاده از کسب‌وکارهای دیجیتال و «بسته و اعتبار» شامل اعتبار داخل شبکه و بسته‌های اینترنت طراحی شده که فعالسازی آنها فقط از طریق اپلیکیشن «همراه من» امکانپذیر است.

همه مشترکان همراه اول می‌توانند با ورود به اپلیکیشن همراه من که ارائه‌دهنده خدمات متنوع غیرحضوری همراه اول است از قسمت طرح‌های تشویقی، گزینه «عیدی 1402» را انتخاب کنند.

در این قسمت دو گردونه مجزای «بسته و اعتبار» و «خدمات زندگی دیجیتال» وجود دارد که با انتخاب مشترک، یکی از آنها شروع به چرخیدن می‌کند و درنهایت به صورت تصادفی، یکی از هدایا برای مشترک فعال و نمایش داده می‌شود.

گردونه «خدمات زندگی دیجیتال» شامل کدهای تخفیف کسب‌وکارهای مختلف دیجیتال مانند اکالا، دیجیکالا، نماوا، آچاره، جاجیگا، فلای تودی و... می‌شود.

گردونه «بسته و اعتبار» نیز شامل بسته‌های متنوع ازجمله «اعتبار داخل شبکه همراه اول از 10 تا 100 هزار تومان» و همچنین بسته‌های «یک ساعته، 2 ساعته و 2 روز مکالمه نامحدود داخل شبکه» می‌شود.در این بخش بسته‌های اینترنتی متنوعی مانند «1 گیگ، 2 گیگ و نامحدود 2 روزه» نیز گنجانده شده است.

بنابر اعلام اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همه مشترکان همراه اول در این طرح ضمن سنجش میزان شانس خود، از هدایای نوروزی همراه اول با عنوان «عیدی اول» نیز بهره‌مند می‌شوند.

همراه اول ضمن گرامیداشت تقارن نوروز 1402 با روزهای ماه مبارک رمضان، مهلت فعالسازی بسته‌های عیدانه را تا عید سعید فطر اعلام کرده است.

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...