دلار صرافی 42 هزار و 600 تومان

دلار صرافی 42 هزار و 600 تومان

دلار صرافی 42 هزار و 600 تومان؛ دلار ‌امروز در مرکز مبادله ارز و طلا، در بخش اسکناس، بدون تغییر ۴۰ هزار و ۲۰۰ تومان و در بخش حواله‌ ۳۶ هزار و ۶۰۰ تومان، کشف قیمت شد.

به گزارش ، امروز در بازار ارز تهران، دلار توافقی صرافی با کاهش ۳۰۰ تومان روبه‌رو شد و به قیمت ۴۲ هزار و ۲۰۰ تومان خریداری شد و با قیمت ۴۲ هزار و ۶۰۰ تومان فروخته شد.

همچنین ‌یورو در صرافی‌ها با نرخ توافقی به قیمت ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان معامله شد.

امروز سکه امامی (طرح قدیم) در بازار بدون تغییر قیمت، به نرخ ۲۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان داد و ستد شد، همچنین سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با کاهش ۳۰۰ هزار تومانی به قیمت ۳۰ میلیون معامله شد.

نیم سکه در بازار با کاهش قیمت ۴۰۰ هزار تومانی به قیمت ۱۷ میلیون و ۵۰۰ تومان نرخ‌گذاری شد، ربع سکه نیز کاهش ۳۵۰ هزار تومانی داشت تا به  نرخ ۱۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان عرضه شد. همچنین هر سکه گرمی ۶ میلیون تومان معامله شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار امروز دو میلیون و ۵۸۵ هزار تومان نرخ‌گذاری شد و هر مثقال طلای ۱۸ عیار در بازار ۱۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان نرخ‌گذاری شد.

امروز هر اونس طلا (معادل ۳۱.۱۳۲گرم) در بازار جهانی با کاهش ۱۸ صدم درصد، ۱۹۵۳ دلار معامله شد.

دلار ‌امروز در مرکز مبادله ارز و طلا، در بخش اسکناس، بدون تغییر ۴۰ هزار و ۲۰۰ تومان و در بخش حواله‌ ۳۶ هزار و ۶۰۰ تومان، کشف قیمت شد.

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...