اتاق تهران در جمع هیأت رییسه ICC

اتاق تهران در جمع هیأت رییسه ICC

اتاق تهران در جمع هیأت رییسه ICC؛ در انتخابات هیات رئیسه کمیته ایرانی اتاق بازرگانی بین‌المللی (ICC) اتاق بازرگانی تهران بازهم مانند همه ادوار گذشته به‌عنوان عضو هیات رئیسه انتخاب شد.

به گزارش ، انتخابات هیات رئیسه کمیته ایرانی اتاق بازرگانی بین‌المللی با حضور 21 عضو از 24 عضو شورای این کمیته برگزار شد و اعضای جدید هیات رئیسه برای یک دوره سه ساله انتخاب شدند.

در این انتخابات علاوه‌بر اتاق بازرگانی تهران، اتاق بازرگانی ایران، کنفدراسیون صادرات، بانک پاسارگاد، سندیکای بیمه‌گران ایران، بانک پارسیان و سیدحسین سلیمی به‌عنوان اعضای هیات رئیسه انتخاب شدند.

همچنین شرکت بیمه تعاون و بانک کشاورزی نیز به‌عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

معاون امور بین‌الملل اتاق بازرگانی تهران که در این نشست به نمایندگی از اتاق تهران شرکت کرده بود، در سخنانی به اقدامات سال‌های اخیر این اتاق در کسب کرسی‌های بین‌المللی اشاره کرد و گفت: با وجود فضای سنگین و اثرگذار تحریم‌های تحمیل شده علیه ایران، اتاق تهران به نمایندگی از بخش خصوصی توانسته است به عضویت شورای گواهی مبدا و داوری اتاق بازرگانی بین‌الملل درآید و همچنین یک کرسی مهم در کمیسیون حقوق تجارت بین‌الملل سازمان ملل متحد (آنسیترال) کسب کند.

حسام‌الدین حلاج افزود: اتاق تهران در تلاش است تا با حضور در مجامع بین‌المللی ضمن کسب اطلاع از تازه‌ترین رویه‌ها و تحولات تجارت بین‌الملل، استانداردهای پذیرفته‌شده جهانی را در رویه‌های جاری اتاق تهران برای ارائه خدمات نسل جدید اتاق‌های بازرگانی به‌کار گیرد.

حلاج با اعلام نامزدی اتاق تهران برای حضور در ترکیب هیات رئیسه کمیته ایرانی اتاق بازرگانی بین‌المللی، گفت: اتاق با این حضور، مترصد آن است که با انتقال دیدگاه‌ها و نظرات خود، بستر توسعه روابط بین‌الملل و ارتباط مستمر با دیگر کمیته‌های ملی را فراهم سازد تا درنهایت در تدوین و تصویب مقررات بین‌المللی تجاری در سطح اتاق‌های بازرگانی اثرگذار باشد.

بعد از این سخنان و برگزاری انتخابات، اتاق بازرگانی تهران همانند دیگر ادوار گذشته به‌عنوان عضو هیات رئیسه کمیته ایرانی اتاق بازرگانی بین‌المللی انتخاب شد.


 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...