برگزاری DBA برای مدیران تشکل‌های اقتصادی

برگزاری DBA برای مدیران تشکل‌های اقتصادی

برگزاری DBA برای مدیران تشکل‌های اقتصادی؛ نخستین دوره آموزش دکترای حرفه‌ای (DBA) ویژه اعضای هیات مدیره و دبیران تشکل‌های اقتصادی عضو اتاق تهران به مدت یکسال آموزشی برگزار می‌شود.

به گزارش ، مرکز آموزش و توسعه منابع انسانی اتاق تهران با همکاری دانشکده تجارت و مالیه دانشگاه تهران یک دوره آموزش دکترای حرفه‌ای (DBA) ویژه اعضای هیات مدیره و دبیران تشکل‌های اقتصادی عضو اتاق تهران به مدت یکسال آموزشی برگزار می‌کند.

مراسم افتتاح نخستین دوره آموزشی دکترای حرفه‌ای (DBA) ویژه تشکل‌های اقتصادی عضو اتاق بازرگانی تهران، روز سه‌شنبه 13 تیرماه در محل اتاق تهران برگزار شد.

این دوره آموزشی از روز یکشنبه 18 تیرماه آغاز و طی دو نیم‌سال آموزشی برپا خواهد شد.

وحید تقی‌خانی، مدیرعامل موسسه آموزش و توسعه منابع انسانی اتاق تهران (آیتک) در مراسم افتتاحیه این دوره آموزشی و در حضور دانش‌پذیران این دوره با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته برای برگزاری دوره دکترای حرفه‌ای ویژه دبیران و اعضای هیات مدیره تشکل‌های اقتصادی وابسته به اتاق تهران گفت: پس از اعلام فراخوان و ثبت‌نام متقاضیان و برگزاری جلسات مصاحبه درنهایت 42 نفر از اعضای هیات مدیره تشکل‌ها برای حضور در این دوره پذیرفته شدند.

همچنین رئیس دانشکده تجارت و مالیه دانشگاه تهران نیز در سخنانی از این دانشکده تازه‌تاسیس به‌عنوان مرکز آموزشی عالی کاربردی و حرفه‌ای یاد کرد که ماموریت آن، کارآفرینی و پیوند دانشگاه با صنعت و بازار است.

هاشم آقازاده با بیان اینکه الگوی کاری این دانشکده، برگرفته از دانشگاه استنفورد آمریکا و بر پایه سه ضلعی آموزش، پژوهش و فناوری تدوین شده است، خاطرنشان کرد که نزدیک به نیمی از مدرسان و اساتید دانشکده تجارت و مالیه دانشگاه تهران از بخش صنعت کشور هستند.

گفتنی است در حال حاضر 35 تشکل اقتصادی در اتاق تهران به ثبت رسیده است.


 

ثبت دیدگاه

شکیبا باشید ...